Voor jezelf, of voor kinderen? En zoek je iets met een print en/of tekst, of bedoel je apart in de zin van aparte kleurtjes?
voormezelf, ik hou van zwarte kleur of blauw en met aparte frutseltjes eraan of van die strass steentjes
Sorry mijn computer liep vast. Ik wou dus zeggen dat voor kids de HEMA erg leuk is. En voor jezelf vaak de kleinere 'zwarte markt' winkeltjes...
ja voor mijn zoontje koop ik regelmatig bij de hema en h&m Maar ik zoek nu wat leuke kleding voormezelf. Sinds de bevalling heb ik nog geen leuke kleding kunnen kopen. Alleen de basic , jeans etc maar nu zoek ik leuke shirtjes die ook een beetje afkleden .
Hmm, ik vind Hema dus wel echt alledaags.. Kleding van Gsus vind ik er wel aparter uitzien maar weet niet wat je stijl verder is?
Hier veel Fornarina of Guess. Vooral Guess heeft vaak shirtjes met strassteentjes enz. (Als je wilt budgetshoppen, er zit een Guess winkel op Bataviastad in Lelystad)
Je hebt op hyves van die hyveswinkeltjes waar ze van die mooie dingen maken (hotfix) Van kleine steentjes in de kleuren die je zelf wil. Ook kan je je eigen patroon/ plaatje uitzoeken en formaat. Voor een paar euro gemiddeld 5 tot 10 euro heb je een super leuk setje voor op een tshirt. Ook super leuk voor kinderen. En ik heb er zelf al een paar gekocht en werkt prima. ff googlen bij afbeeldingen hotfix krijg je misschien een idee.
Ik zou inderdaad ook zeggen DEPT, en ik vind dat ze bij de H&M ook soms wel leuke/aparte shirtjes hebben, of anders van die winkeltjes die vaak net buiten het centrum/in zijstraatjes zitten (weet zo geen namen), daar heb je vaak ook wel wat aparte kleding
Kleding en schoenen online | Dames-, heren- en kinderkleding | Desigual Ben ik helemaal verliefd op. Helaas aardig aan de prijs.