goedemorgen allemaal ik mag mn abbo verlengen en een nieuw toestel uitzoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb me oog laten vallen op de htc legend, maar nu wil ik even weten van de gene die dit toestel hebben of ie een beetje makkelijk in gebruik is. ik gebruik m vooral om te internetten en te smsen, en ik wil er graag navigatie opzetten (kan dit met dit toestel googlemaps navigatie) wie kan en wil mij er iets meer van vertellen???
google maps navigatie staat er standaard op denk ik, alleen mag je met google maps niet gebruiken rijdend in de auto....
okeej neej als ik maar kan zien waar iets obgeveer is als ik t ff niet meer weet verder nog mensen>??
ja ben zeer tevreden over de legend. SUper snel internet en goed te gebruiken. Meerdere schermen zodat je veel apss erop kan zetten! Google maps is oke. NIet zoals de tom tom die zegt rechst af of links. Maar die wijst de weg met een pijl. VInd hem niet zo prettig maar dat kom omdat ik een tom tom heb Ik zou voor de legnd gaan heb je echt een top telefoon!!
Zou dan zelf voor de htc desire hd gaan.. Kan net wat meer, scherm is groter, heb nu de desire top telefoon..
Ik zou ook voor de htc desire HD gaan. Wel afhankelijk van de hoogte van je abbo natuurlijk want deze is wat duurder. Ik heb nu de HTC HD 2 ook top telefoon. Mijn partner heeft de htc hero en die sweert erbij, en werkt bij kpn mobiel . hij zou nu voor de deisre hd gaan.
Ik vind het verschil tussen de desire en de legend echt minimaal, ik vind het design van de legend mooier zelfs (mijn man heeft de desire ik de legend). Qua prijs maakt het op het moment niks meer uit geloof ik. Verder een prima telefoon!
ik zit bij vodafone. en nu zit ik ook te kijken naar een blackberry haha die lijkt me ook wel wat hmmmm moeilijk zeg!
Blackberry zou ik niet aan beginnen, gaan snel stuk, en gratis sms/ping hebje tegenwoordig ook op Nokia en alle android telefoons.
Mijn vriend heeft 'm. Hij is er helemaal lyrisch over. Het is in het begin wel even wennen en uitzoeken hoe hij werkt, maar dan heb je wel een heel handig en vooral uitgebreid toestel.
Zit op de htc legend ook dat ping gebeuren? En hoe werkt dat ping gedoe precies, kan je daar ook mee naar iemand in het buitenland pingen die die mogelijkheid heeft?
ja ping wel maar je hebt tegenwoordig whatsapp en das ongeveer hetzelfde en dat kan eigenlijk op alle telefoons met internet.
whatsapp kan je doen naar mensen uit je telefoonlijst die de app ook op hun telefoon hebben volgens mij. ongeacht waar diegene zich bevind.....
op de legend kan je ook wel een pratende navigatie zetten! even in de market zoeken vind het een fijn toestel in gebruik, alleen internet crasht regelmatig. dat is wat minder. maar is de desire niet een verbetering van de legend?
Je kunt ook verlengen met sim only, als je oude toestel het gewoon nog doet. Scheelt je zo weer heel erg veel geld per maand...
na ja zeg echt balachelijk, ik bel net vodafone omdat internet iedere x vast loopt, dus ik zeg ik wil de htc desire met het 150 abbo. zegt ze dan moet je 109 euro bij betalen voor het toestel! terwijl ie op inet wel gewoon gratis staat! ik wacht dus mooi tot inet het weer doet ik heb niks aan zo een groot abbo