Ik kom er ook nog steeds niet op, soms krijg ik na lang wachten de homepagina maar dan kan ik niet inloggen. En dan krijg ik helemaal niks, de pagina kan niet gevonden worden. Mijn man zei al, denk maar dat ze met man en macht bezig zijn om het voor elkaar te krijgen, hij heeft ook vaak van dit soort klussen en dan staat toch echt het zweet op het voorhoofd. En postbank is natuurlijk een heel druk bezochte site met een hele dikke database erachter. Nou hopen dat het morgen opgelost is...
Voor de meiden die niet op de Postbank kunnen komen. Ik heb dit gevonden op www.nu.nl Problemen internetbankieren Postbank houden aan Uitgegeven: 7 oktober 2006 17:13 Laatst gewijzigd: 9 oktober 2006 12:31 AMSTERDAM - De internetsite van de Postbank kampt al sinds donderdag met technische problemen. Een deel van de klanten van de bank heeft daardoor geen toegang tot de site. Ze kunnen niet internetbankieren en ook geen algemene informatie opzoeken. Een woordvoerder van de Postbank kon maandagmiddag niet zeggen om hoeveel van de circa 2,5 miljoen klanten die gebruikmaken van de internetdiensten het gaat. Ook de oorzaak van de storing is nog niet bekend. De woordvoerder laat weten met man en macht aan een oplossing te werken. "Dit probleem heeft voor ons prioriteit nummer één", aldus de zegsman. Donderdagavond was de website voor het eerst niet toegankelijk voor een deel van de klanten. De Postbank wist dat euvel vrijdag te verhelpen, maar zaterdagavond ging het weer mis.
idd eerst wordt er gezegt dat de problemen zijn opgelost en nu komen we er nog niet op wordt er eigenlijk wel een beetje kriegel van.
Is indd erg waardeloos. Bah, kan er ook niet op. Verder dan blijven hangen in het inlogscherm kom ik ook niet..........
allemaal een boze email sturen met de woorden het is nog niet opgelost! succes (ben toch blij dat ik abn amro heb) hihihi