lastig lastig

Discussie in 'De lounge' gestart door shanice81, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ik moet toch ff mijn verhaal kwijt hoor,

Ik heb een geweldige vriend,superleuke schoonouders en een leuk schoonzusje en de band tussen broer/zus/pa/ma is superhecht alleen doet mijn schoonzusje een beetje raar de laatste tijd.Ze had een relatie van 1,5jaar gehad wat niet meer liep een week nadat het uit ging had ze alweer iemand anders wat wij allemaal best snel vonden maar ok, liefde hou je niet tegen;)maar goed,.wij vonden die gast best een rare snuiter dominant enzo vooral tegen haar zoontje van 6 die albest een rotjeugd heeft gehad door zijn vader,maar goed ook deze relatie liep niet en dus hadden haar ouders zoiets van meid neem de tijd geniet van je zoon en ga lekker dingen voor jezelf doen,maar nu komt het wederom heeft ze een nieuwe vriend vlakna ze de vorige relatie heeft uitgemaakt :(
    haar ouders weten niet waar ze het zoeken moeten,want ze denken voornamelijk aan hun kleinzoon,.en er was dus een vette ruzie,.wat dus best rottig was, mijn vriend heeft de boel weten tesussen en alhoewel der ouders als mijn vriend er niet mee eens zijn hoe ze doet zeggen ze der weinig van omdat het haar leven is, maar merk nu wel dat er toc telkens lichte spanningen zijn en alhoewel ik der zelf zo weinig van wil weten heeft het op mij ook wel invloed vooral als ik zie hoe verdrietig mijn vriend dan is waneer hij zijn moeder aan de telefoon heeft die dan weer aan het huilen is....morgen is mijn schoonvader jarig ben benieuwd hoe de sfeer dan zal zijn.Mijn schoonouders hebben al wel kennis gemaakt met der nieuwe vriend maar zien hem totaal niet zitten enorm dominant en mijn schoonzusje ziet da niet omdat ze op een roze wolk zit. en mijn vriend wil hem helemaal niet ontmoeten,.en ik, ik zit der eigenlijk een beetje tussen in,maar ik denk voornamelijk aan haar zoontje.
    Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het f kwijt :)

liefs shanice

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Pfff...moet idd erg vervelend zijn! Denk dat jij alleen kan proberen om er nu te zijn voor je vriend als hij je nodig heeft en verder is het wss wel het beste om je wat afzijdig te houden.
    Maar als je je onwennig voelt door de hele situatie en niet goed weet hoe je je moet gedragen, kan je dat best tegen je vriend zeggen denk ik. (om te voorkomen dat je gedrag fout geïnterpreteerd wordt...)

Lieve groetjes!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Het lijkt erop dat je schoonzusje niet alleen wil zijn. Of denkt dat ze het niet redt zonder vriend.
    Het is natuurlijk ook niet goed voor haar zoontje, eerst zijn papa en mama uit elkaar, en dan komen er ineens allemaal vriendjes van mama tevoorschijn.

Ik denk dat jullie er weinig aan kunnen doen, en je er ook niet teveel mee moet bemoeien. Hoevaker jullie (jullie bedoel ik ook haar ouders mee) er iets over zeggen, des te meer schoonzus zich van jullie af zal keren.
    Jullie zijn op dit moment de enige stabiele factor in het leven van haar zoontje. Dus zorg dat dit contact niet verstoord wordt.

4. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ja ik heb gelijk al gezegt ik bemoei me nergens mee dat is iets tussen jullie, en zowel der ouders als de broer weet dat ze volwassen is en daarom zeggen ze er verder ook weinig over maar mijn schoonmoeder was helemaal overstuur toen ze zag dat de nieuwe vriend al na 2 dagen bleef slapen terwijl ze toch zoiets heeft van denk aan je kind, mijn vriend had ook al gezegt zo gaat hij denken dat het heel normaal is en zo ook met vrouwen om zal gaan,de vriendin van mijn schoonzusje had al gezegt joh je kan best in 1 bed slapen zonder dat er wat gebeurt, :( geloof je het zelf!
    Hoewel er altijd een sterke band was is dat nu minder mijn schoonouders hadden al aangegeven dat ze er nog niet aan toe zijn om weer een ander schoonzoon toe telaten en vind dan ook wel dat ze dat moet respecteren maar aan de andere kant begrijp ik haar ook wel dat als je verliefd bent het liefst aan alles en iedereen wil laten weten/zien.

Mijn vriend en ik zijn een hecht stelletje en zonder ook maar een woord tezeggen weten we wat de ander bedoelt dus toen de vriend van mijn schoonzusje wat met ons wilde afspreken heb ik ook eerlijk gezegt hoe ik der over dacht en achter mijn vent sta, en dat de tijd het zal leren.
    En alhoewel ik het zonde vind hoe ze eigenlijk een beetje der leven vergooit,bedoel ze kent hem nog niet zolang 3x gezien en hij zegt al wat ze wel en niet moet doen :( hou ik me liever op de achtergrond en zekers nu ikzwanger ben.....

Deel Deze Pagina