Hallo, Ik lees hier altijd van alles en zie vaak handige tips. Dus dacht plaats hier ook gewoon een berichtje, wie weet... Vrienden van ons gaan binnenkort namelijk trouwen en ik wil een soort cadeaumand maken. Ik dacht eerste aan ontbijt, maar misschien krijgt ze dat al wel. Dus nu denk ik aan een gewone mand met wat leuke spulletjes erin. Ik heb al van die snoephartjes en 2 eendjes die als getrouwd paar zijn aangekleed. Een mooi schilderijtje van mijn zoontje (bruidspaartje). En ik denk nu een beetje aan een rood slipje als geintje, massageolie en bv condooms ofzo. Maar wil ook leuke dingen....?! Dus iemand ideeën??! Ps: alleen niet te duur, omdat het extra is, naast het envelopje...
je hebt ook eetbaar ondergoed of misschien oordopjes voor het gezeur van het getrouwde leven of asperine ( hoofdpijn smoes)
Kamasutra boek Je hebt ook van die dobbelstenen met opdrachten op de een en lichaamsdelen op de ander
Ik heb laatst een collega die ging trouwen een beetje gepest door een heel mandje met babydingen te vullen: foliumzuur tabletjes, zwangerschapstest, mok met I love papa, babysokjes etc etc etc Ze vond het erg grappig maar ze heeft er wel heel veel vragen over gehad.... Overigens maakt ze er verder geen geheim van dat een kindje hopelijk niet lang op zich laat wachten.
Wij hebben van mijn vriendengroep iets heel gaafs gehad. Een rollator(!) gevuld met allemaal kleine dingen, voor alle getrouwde jaren. - een fles met mijn favo drankje en flesjes speciaal bier voor mijn man - een luier, speentje, slabbetje voor als we kinderen zouden krijgen - luciferhoutjes voor de slapeloze nachten - gomballen voor als we onze tanden zouden verliezen - een leesbrilletje en brillendoekjes voor als onze ogen niet meer zo goed zouden zijn nou ja, een hele (rollator)mand vol Die rollator was trouwens kapot (de rem) en kwam van één van de meiden die in een zorginstelling werkt. Dit alles was allemaal náást de envelop, waar iedereen dan wat in had gestopt. Maar ja, dat was van de hele groep. Misschien kun jij ook voor iedere levensfase iets kleins verzinnen? Al onze cadeautjes kwamen gewoon van de drogist. Ik vond het wel het leukste cadeau wat we gehad hebben, ook al was het bijna allemaal nutteloos (op dat moment).