postbezorger worden met een baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Drenthe. En daar is de verhouding werk en werkzoekenden helemaal uit balans.
    Als er al eens een vacature is, reageren er zoveel dat de kans dat ik op gesprek mag komen erg klein is.
    Welke regio heb jij het over dan?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bedankt voor de reacties trouwens! Ik denk dat ik het idd maar even laat dan.
    Ik heb eigenlijk geen backup om m'n kleine bij te brengen. Wel wat vrienden in de buurt, maar die wil ik die verplichting niet geven. Helemaal niet op wekelijkse basis als met de baby op pad niet werkt.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

overijssel /gelderland

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    hoi meid

ik weet niet of er een tsn (thuiszorg service nederland) in jou omgeving zit?
    zou je even op hun site kunnen kijken! ze hebben nog veel mensen nodig! en het kan op de dagen wanneer jij kunt!
    Het zijn werktijden van 9 tot 12 en van 1300 tot 16.00, mischien is het wat voor jou! zijn erg flexibel als je kinderen hebt!

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat is misschien wel wat inderdaad. Er is nu niet iets bij mij in de buurt, maar ik kan het in ieder geval in de gaten houden.
    Alleen ben ik niet zo'n schoonmaakwonder dus weet niet of ze blij zijn met mij ;)

Deel Deze Pagina