Zijn hier mensen die ervaring hebben met een hoogglans keuken? Is het een beetje schoon te houden? Vind het supermooi en wil graag een witte of zwarte hoogglans keuken in het volgende huis. Dit idee: http://www.dandskitchens.com/sitebuilde ... omp541.jpg Een vriendinnetje van mij heeft ook zoiets, volgens haar is het heel makkelijk schoon te houden. Maar die zijn met zijn tweeen en bijna nooit thuis. Heb nu een 'landelijke' :sick: keuken, wel mooi maar ik word gek van die gezellige groefjes in die deurtjes, waar alle zooi in gaat zitten. Dus dacht: volgende keuken wordt in elk geval strak en vind die hoogglans dus wel erg mooi. Dus mijn vraag: word je niet gek van dat je er alles op ziet, zijn er nog dingen waar je op moet letten en oh ja, met het oog op nieuwe keuken: iemand nog handige tips?
Mijn beste vriendin heeft pas sinds vorige maand een nieuwbouw woning en zij heeft een zwarte hoogglanskeuken zonder grepen, dussss. En je ziet er echt niet alles op. Ok ze hebben geen kinderen, maar zo'n keuken is toch zo afgepoetst. Ik heb zelf ook een keuken met van die gezellige groefjes, altijd die stof er rotzooi ertussen word er gek van. Voor mij de volgende keer ook een hoogglans keuken. Vind het helemaal super.
even testen wat voor materiaal het is (ook bij de chromen onderdelen)...sommigen laten vingervlekken achter, sommigen niet. Niet zo handig als je kleintjes in huis hebt rondlopen
wij hebben een hoogglans wit keuken, met groefjes! heel makkelijk schoon te maken, ook die groefjes! (gewoon dasty inspuiten ) hebben hem nu 6 jaar en ben er nog altijd heel blij mee!
Het is makkelijk schoon te maken, dus ik zou er voor gaan. Wij gaan de keuken over een paar jaar doen, en ik wil ook een witte hoogglans keuken. Jammer dan als je alles er op ziet, een doekje is er zo langs gehaald
Vrienden van ons hebben ook een hoogglans witte keuken, heel mooi en het ziet er nooit vies uit, maar ik zal eens vragen hoevaak ze schoonmaakt
Ik heb witte hoogglans kasten en daar heb ik nog geen seconde spijt van. Het is zo schoon. Alleen het zwarte composiet werkblad met glimmertje is een drama om mooi te houden, dus dat zou ik nooit meer doen.
Ga het gewoon proberen dan! Mijn ma heeft ook zo'n blad met van die kleine spiegeltjes zeg maar... supermooi maar je poetst je een ongeluk! Heb hier nu ook natuursteen, maar een soort waar je een doekje over haalt en het is mooi. Iemand kiekjes misschien? @ Moaatje, van welk merk is jouw keuken?
hier ook een witte hoogglans keuken, het verbaast me hoe wienig je er op ziet. Zwart hoogglans zou ik persoonlijk niet doen. In ons vorige huis hadden wij een composiet aanrechtblad (zwart met spikkel erin) dat zou ik ook zo weer doen. Wat ik nooit meer zal doen is zo'n kookgedeelte waarbij de pitten op een glasplaat liggen. Na elke kookbeurt stond ik een uur die plaat te poetsen, vreselijk.
Ik zal later vandaag even een foto plaatsen van mijn keuken (eerst ff poetsen, hij is nu niet fotoproof ). Ik heb hem van de keukenconcurrent.
hey, Wij hebben sinds kort ook een witte hoogglans keuken.. Wij zijn er super blij mee, en de keuken is heel goed schoon te houden.. ... Hier ff een link naar hyves, heb de foto's daar in de album. http://starfire5.hyves.nl/ Groetjes Fay
Mijn ouders hebben een keuken met wit hoogglans, en daar zie ik eigenlijk nooit vlekken op zitten, dus ik denk dat het wel meevalt.
Zo mooi zo'n hoogglanskeuken. Wow. Daar ga ik echt goed over nadenken als wij aan een nieuwe keuken toe zijn. Ik blijf nog even meelezen voor tips en foto's
Hai nou echt top hoor zo'n hoogglans keuken. Wij hebben er een gekocht toen we een jaar geleden ons huis kregen. Hij is gebroken wit met verzonken handgrepen dus je zou denken vingervlek gevoelig maar nee hoor! Ik ga een keer per week echt even de keuken langs met sopje en verder na het koken neem in naast het aanrecht heel soms even de koelkast deur mee maar eigenlijk is het meer uit gewoonte dan uit noodzaak. Succes met je keuze
Oeh moooooi! Ik persoonlijk zou wel voor een witte gaan, denk dat je op zwart nog meer vingerafdrukken enzo ziet...en ook een met handgrepen.
ja het is erg mooi maar met 3 honden een regelrechte ramp iedere dag loop ik onze U vormige keuken af te lappen deze nwe keuken zat er net in toen we dit huis overnamen dus ja....
Wij hebben vorige week zondag een nieuwe keuken besteld! Bij Super keukens! Hoogglans grijs! Glimt tegen je op! Geen idee kwa schoonhouden, maar weet wel dat hij erg mooi is! hahahahaha Over de hele breedte handgrepen, dus dat scheelt ook vingervlekken op de kastjes. Hij wordt in februari geplaatst! Joehoe! kus miek
Joh een beetje jif en een schuursponsje... zo schoon.... Hihi nou geen idee, maar wel een supermooie keuken val!