Zie ik mijn schoenen nog terug?

Discussie in 'De lounge' gestart door nijntje1984, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zit met een probleempje...

Ben vrijdag mijn favoriete schoenen naar de schoenmaker gaan brengen. Ze zouden aanstaande vrijdag (morgen dus) klaar zijn.

Nu heb ik net vernomen dat de schoenmaker overleden is... Hij deed de zaak helemaal in zijn eentje, dus nu vraag ik mij af of ik mijn schoenen nog kan terughalen?

Het stomme is, hij schreef enkel de naam onderaan de schoenen. Zijn familie kan dus niemand opbellen...

Ik zal dus maar afwachten... :(

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Vervelend...

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hier ook wel eens zoiets meegemaakt in de buurt. Meestal zorgt de familie er dan wel voor dat je op een aantal ogenblikken/momenten je spullen kunt ophalen. Of dat je ze bij een nabijgelegen winkel kunt afhalen.

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Gewoon even afwachten inderdaad en als je dan niets hoort een briefje in de bus doen? Met je naam en omschrijving van je schoenen etc maar het zal vast wel goed komen.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

komt vaak wel goed maar ik denk wel dat het nu wat langer gaat duren, in ieder geval tot na de begravenis, dus ik zou over een week of 2 pas aan de bel trekken ;)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, ik was inderdaad van plan om tot na de begrafenis te wachten...

Normaal kom ik er dit weekend langs als ik in de stad ben, misschien dat er een briefje ophangt? Maar het kan natuurlijk ook dat de familie hun hoofd hier niet naar staat (hetgeen ook wel te begrijpen is).

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    pfft, vervelende kwestie is dat ja.. je wilt die familie ook niet op hun huid zitten.. Succes:) en je ziet ze vast wel terug, moet alleen even wachten

8. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    wat vervelend zeg.. ik hoop dat je schoenen snel terrecht komen! ik zal het ook nog even afwachten..

Deel Deze Pagina