nuenen hoor je idd wel vaak...hoe zou het dan kunnen dat daar zovaak prijs valt...toeval kan toch bijna niet meer. Of moeten zij dan bv verhoudingsgewijs de meeste inwoners met loten hebben ofzo??
Hij staat in Nuenen, 500 meter bij mijn schoonvader vandaan. Zijn postcode match met de postcode die er in de geruchten rond gaat. Hij weet alleen niet of hij mee speelt $), aangezien hij met veel loterijen mee speelt..
Hij is niet de helderste meer.. Hij gooit zijn afschriften weg of legt ze ergens neer en weet ze niet meer te vinden.. Internetbankieren doet ie niet, hij weet niet hoe dat werkt en uitleggen heeft niet echt nut..
online??? Wow ik zou mij echt zot zoeken als ik het niet meer wist edit: haha zie nu dat tie niet internetbankiert
Oef, dat wordt straks extra spannend Wij zaten hier vanmiddag nog te grappen met een stel uit Nuenen. En nu valt hij gewoon daar, hoe gek kan het lopen. (ze hebben trouwens geen loten)
Nondeju! Komt mn man net binnen zet die de tv op een andere zender. 'Ja, ik wilde toch Filemon zien?' 'Dat is nog niet! Zet terug!!' Hij is er heel relaxed onder terwijl ik stik nieuwsgierig ben..
Zei ik toch, wéér omgeving Eindhoven. Daar valt hij erg vaak! Maar ik zie zoveel plaatsen voorbij komen.
Omroep Brabant: Postcodeloterij Kanjer van 40 miljoen euro valt in Nuenen Gefeliciteerd als er hier winnaars zijn en als het echt waar is!
Zie op de site dat de buren 17,50 per lot hebben. Wij wonen op de hoek en dus in en andere straat met andere postcode. Jaren geleden viel hier een extra straat prijs. Beetje jammer dat we er pas drie maanden later woonden. Het is hier iedere keer net niet.
Hier valt echt nooit een grote geldprijs De 15 wordt heel vaak overgeslagen..... Jammer hoor want de oudejaars heeft ook niets opgeleverd. Ach we zijn eigenlijk ook heel gelukkig met wat wij wel hebben, huis, aan, lief kindje en nog 1 onderweg. Belangrijker dan geld winnen.