postcode loterij

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

ik denk dat ik ook niet zou weten wat ik moest zeggen als ik 3 miljoen won;)

2. tuc

tuc Niet meer actief

vond die opmerking over die lalaloopsy's wel leuk van martijn

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn tekst zou zijn AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

4. tuc

tuc Niet meer actief

ja zoiets wel idd...ik ben ook nogal uitbundig in mn bewoordingen, maar genoeg mensen slaan helemaal dicht volgens mij

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Niet eens iets zeggen, maar ik zou huilen, gillen, schreeuwen, iedereen om de nek vliegen. Maar goed, je weet het nooit met zo'n camera op je snuit.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    was toch in a'dam aantal jaren geleden zon hele rijke man die won nog wat miljoentjes.. en hij kreeg ook nog een paar ton... en enige dat die zei met zon hete aardappel in zijn strotje: oo leuk

die 14e trekking is van de oudejaarsloterij en niet van de maand november dus die mevrouw van de postcodeloterij heeft ongelijk.
    Op website van postcodeloterij stond het ook vermeld: je doet alleen mee met de oudejaarstrekking als je met de 14 trekkingen mee doet.. dat was ook op de reclames van hun op tv en zo stond het ook in hun post.

nou ja, gelukkig... hier ook een postcode beginnend met een 6 en die staat gewoon niet op de kaart bij de PL :)

Deel Deze Pagina