Zo wat een spanning de komende dagen onze postcode begint met 5298 en dat is de winnende postcode voor de kanjer van deze maand! Nu alleen de letters nog maar prijs hebben we zowiezo! Spannend, 2007 word een topjaar voor ons dat blijkt wel weer.
We dachten meer aan een nieuwe badkamer die stort bijna in en is ouders als dat ik ben een jaartje of 28 denk ik zo
OOHH heel spannend zeg! NOu ik ik duim ook voor je hoor. Wat lijkt me dat geweldig zeg pff droom droom droom
Alweer in Noord Brabant! Vorig jaar was het ook al vlakbij ons (Heusden), ik woon in de gemeente Heusden, dus dat was heel dichtbij. Liempde is ook niet ver weg. Leuk dat jullie in ieder geval prijs hebben en nu nog de mega klapper!
@minni we moeten verhuizen dat wordt nooit iets hier in dit dorp @mamalieske spannend hoor voor jullie ,hopelijk wordt het een knaller
Tja op maandag 1 januari dan is de trekking Wolter Kroes , Lee Towers en Danny de Munck komen optreden. Gaston, Henny en Winston doen de presentatie en dit alles begint rond 15.00uur in Liempde. Word dus snel de familie afgaan voor een gelukkig nieuwjaar en dan bibberen op het plein Een voordeeltje iedereen met een lot in het dorp wint, de postcodes hier beginnen namelijk allemaal met 5298 dus prijs heeft iedereen, naja iedereen die rond 22/12/2006 niet in het rood stond op de bank en een lot heeft. En nou woon ik echt in een gat dus ik hoop dat er niet teveel loten zijn, want 10 miljoen deelt het postcode gebied zonder de letters en dat je daar in valt is natuurlijk stukken groter. Getver wel spannend zo!
Je maakt mij wel nieuwsgierig wie jij bent want mijn ouders wonen ook in Liempde ! (En ik heb er ook 21 jaar gewoond) Spannend ! En mijn mama heeft ook een lot..... Nu de letters nog. Welke letters heb jij ? Succes !