Oh, ik heb even in je foto album gespiekt, maar ken je niet ! Je man wel trouwens........ (hij weet ook wel wie ik ben) Doei en succes zondag !
Spannend! Ik hoop het dat de kanjer voor jullie is. We lezen het wel of heb je dan even geen tijd meer voor ons? hihi
We hebben de letters AX en ik denk dat als je die goed hebt je wel met je snotter op camera komt, anders niet (hoop/denk) ik. De geruchten storm hier draait op volle toeren, kansberekeningen schattingen enz vliegen je om de oren. Ik hoop alleen op voldoende voor een nieuwe badkamer en wat leuke spullen voor de kinderkamer dan zijn wij al dik tevreden, tonnen lijkt me ook wel leuk maar daar hopen we maar niet veel op, we blijven er wel nuchter onder hé
heb je veel loten? bij ons kregen ze uiteindelijk 800 euro per lot ..de niet kanjerwinnaars dan..maar is natuurlijk verschillend
Ik heb 1 lot maar er word altijd 10 miljoen verdeelt over de wijk waar de kanjer valt, nou wonen in heel liempde maar 4800 mensen (waaronder ook kinderen) en veel mensen zijn geen lid hebben we al gehoord dus de kans dat we "maar" 800 euro krijgen is klein. Dit is echt een boerengat dus we rekenen meer op een minimale prijs van rond de 5000 euro, dat zou een badkamertje moeten kunnen zijn
Als er 4800 inwoners zijn en die deel je door 3 ( gemiddeld gezin met 1 kind ) dat is 1600 mensen.Dat weer delen met 23.900.000 euro dat zou dan 14937,50 euro per gezin zijn. Dan ga ik er vanuit dat iedereen een lot heeft ( is nie zo natuurlijk maar ga er gewoon ff vanuit ). Dan gaat de belasting eraf...( ongeveer 35% )...hou je over: 9709,50 euro. Dat zal wel een beetje meer zijn omdat er natuurlijk ook mensen zijn die geen lot hebben en er zijn natuurlijk grotere gezinnen. Nah leuke prijs toch
Helaas zijn er ook altijd van die zotten die tien loten bezitten! En niet iedereen krijgt hetzelfde bedrag. De postcode zonder letters krijgt een deel, maar het grootste deel gaat geloof ik naar de postcode met de juiste letters. Ik duim voor jullie!
Alles is natuurlijk mooi meegenomen maar die KLAPPER zou toch wel heel erg leuk zijn, ik duim voor je!
Wij tellen al anders, je hebt 23,9 milj. 13,9 gaat naar de straat met volledige postcode juist (dus met letters) 10 milj. gaat naar de rest van het dorp. De mensen die het hele jaar mee spelen krijgen meer ivm kanjerpunten (ik heb ze alle 13 en speel dus al het hele jaar mee, mensen die alleen een lot hebben geactiveerd voor december krijgen dus minder ivm met maar 1 kanjerpunt) 4800 mensen waarvan het gemiddelde huishouden hier 2 kinderen heeft. 4800/4-1 straat met de kanjer nemen we even 100 mensen voor = 1100 mensen delen 10 milj. is dan ongeveer 9100 euro - 25% kansspelbelasting= 6825 euro Lijkt me een lekker begin voor 2007 Al wat we winnen is meegenomen, hadden we anders ook niet gehad!
Meid meid, wat een geluk SUPER maar je weet 't eh.....alles komt in 3-en Ben benieuwd wat er nog meer voor je in 't verschiet ligt...een ding is zeker 2007 GAAT KNALLEN!!!
Zijn jullie al voor een badkamer gaan kijken? Was net bij Talpa een man die voor een nieuwe badkamer ging kijken. Oh ze stonden net in de winkel. Was jij dat?