ik wil graag m,n loten opzeggen en hiervoor kan ik een formulier downloaden op internet en uitprinten en aan getekend laten opsturen ivm veel problemen bij het opzeggen ervan. nu vragen ze om je loterij nummers in te vullen maar hoe kom ik er achter wat mijn nummers zijn? weet iemand dit? en hoe kom ik er achter met hoeveel loten ik speel? zoals ik het bekijk zijn het 2 loten en 1 vriendenlot
Ik heb gewoon een brief gemaakt, en aangegeven dat ik al mijn loten wil beeindigen. Verder geen lotnummers erin.
Ik vind dat je een hoop kosten moet maken om ergens vanaf te komen. Zou eerst gewoon een brief schrijven waarin je je lidmaatschap wil opzeggen, betalen kan altijd nog. Aangetekend is ook niet zo goedkoop.
Volgens mij staan je lotnummers op je bankafschrift. En je zou een bevestiging moeten hebben gehad toen je je aanmeldde. Daar staat het volgens mij ook op.
en ben je er toen v.a gekomen? geen problemen van bv we hebben u brief niet ontvangen? ze hebben t ook over een opzegtermijn weet iemand hoelang dat is 1 mnd of 2 mnd? ok zal eens kijken op het bankafschrift dan, en een bevestiging zou t niet weten waar ik die moet vinden
Ik kreeg naar een aantal weken een bevestiging van opzegging. Bij mij ging dit goed, maar heb erg vaak gelezen dat dit niet goed gaat en dat ze zeggen dat ze je opzegging niet hebben ontvangen. Daarom word vaak aangeraden het wel aangetekend te versturen.
nee daarom wou ikhet aangetekend doen helaas staan er geen lotnummers op het bankafschrift wat ik wel zie is dat er een verkeerd huisnummer bij staat. nou ja probeer t eerst zowel zoals jada08 het geeft gedaan. en dan maar hopen dat t goed komt. thx ladies
Lotnummers hoeven er niet eens bij. Ik heb het ook een tijd geleden opgezegd, had gewoon mn gegevens en adres gegevens erbij gezet, handtekening geplaatst en nog geen 2 weken later kreeg ik een bevestiging dat het opgezegd was.
ik heb de bevestiging binnen dat de opzegging is verwerkt maar nu hebben hun nog 1 belangrijke vraag voor mij, staat er in de brief en nu word ik verzocht hun te bellen. hadden jullie dit ook? en wat mag die vraag dan wel wezen? want eer ik iemand aan de lijn heb ben ik ook een euro verder.
Nee heb ik niet gehad, en als het zo belangrijk zou zijn dan hadden ze jou vast wel gebeld. Krijg je vast een verhaaltje dat je voor zoveel maanden gratis mee mag doen als je weer lid word.
mssch hebben ze wel gebeld hoor maar anonieme nummers neem ik vaak niet op, stuur ze wel een fax hihi dat ze de vraag maar op moeten sturen.