Wie heeft dit ooit zelf gedaan? Ik zag op internet hele leuke kastjes die een nieuw leven hebben gekregen door middel van behang. En nu is mijn plan om een tv-kast ook op deze manier iets meer passend te maken in onze woonkomer, we willen een nieuwe gaan kopen maar kunnen op het moment echt niet slagen. Maar goed nu vraag ik mij dus af hoe ik dit het beste kan doen, behang op het meubel aanbrengen dmv behanglijm maar het lijkt me dat er dan nog wel een waterafstotend laagje over heen moet (helemaal met zo'n kleine knoeipot in de buurt). Wie heeft er een idee wat ik daar voor moet gebruiken, en waar dat te koop is. En kwa behang, wat voor behang is het beste op mee te werken? Ben benieuwd of iemand me kan helpen, alvast bedankt in elk geval
@B en N Haiiii, Ik heb mijn keuken een nieuw leven ingeblazen... ook door kastjes andere look te geven. Ik heb het eerders op tv gezien dat ze idd kastjes gingen behangen... papier behang is het lastigste omdat dit moeilijk de hoekjes om gaat en eerder zal scheuren ed. Je moet dan denken aan vinylbehang... of vlakvinyl (alle te halen bij bijv Gamma) Maar ff een tip.. omdat je het hebt over een beshcerm laag ivm kleine enz.. ik heb dus mijn keuken gedaan met plakfolie ook bij alle bouwmarkten te halen in vele kleuren en printen. Deze zijn makkelijk af te nemen! Ik ben persoonlijk na veel shoppen geslaagd bij Hornbach omdat daar ec ht veel keuze was en ook 2 maten (lange rollen...) is echt handig en mooi. Heb het bij me buuf ook gedaan voor haar en een vriendin die net een nieuw huisje heeft (huur met cheapie keuken) heeft ook al gevraagd of ik de truuuukkk bij haar keuken zou willen toepasse. kijk maar of je er iets mee zou kunnen. Sjors
of bedoel je zoiets.. Is gemaakt met decopatch.. *een voor de duidelijkheid......heb ik van internet geplukt..staat niet in mijn huis..is me toch iets te blij maar om een idee te geven zeg maar..*
Zover ik heb gelezen (wil dit ook gaan doen) moet je hem 2x aflakken met spuitlak. Zal even kijken of ik de link nog vind waarin dit beschreven staat.
gevonden Creatief Met Behang - Hyves.nl moet je even lid worden van hun hyve. Hier staan de beschrijvingen bij moet je kijken bij de blogs