Ik zou niet eens op de TV willen als ik zo'n geldbedrag zou winnen Voor je het weet heb je heel crimineel Nederland aan je bed staan:x Of alle stichtingen die wel wat geld kunnen gebruiken Nee..ik zou dan liever anonieme winnaar willen zijn, niet in angst hoeven te leven dat er eentje naast me staat met een pistool op me gericht en zelf bepalen aan welke goede doelen ik iets schenk Vooral nu met die oudere mensen, zo'n seniorenflat is gemakkelijk te herkennen...brr...ik zou mn vader of moeder gelijk laten verhuizen....
Vorig jaar viel hij hier een straat achter ons. Dan baal je ook even hoor! Zie je je achterburen met een hoop geld op tv (en jouw achtertuin haha). en nu in een seniorenflat.... kan er niets aan doen dat ik denk: zo, dat is een leuke erfenis voor de kinderen!?
Die oudjes kunnen gelijk hun AOW inleveren.... Ik hoop ook nog eens een mooi geldbedrag te winnen. Win wel vaak van die andere prijzen, ijsprijs, winterprijs, bloemenprijs, nu heb ik de snoepprijs gewonnen. Ben benieuwd wat dat dan is haha.
toch mooi als die oude mensen nog (vanwege het geld) kunnen doen wat ze altijd nog eens zouden willen doen? en reken er maar op dat ze veel kinderen en kleinkinderen hebben die ze nog eens hadden willen vertroetelen. Ik vind niet dat een oud iemand minder recht heeft op een prijs.
Lucia de B??? staan op.... Nee ik gun ze het wel en wat je zegt lekker de kids en kleinkinderen vertroetelen!