Hallo Allemaal Ik en mijn mannetje hebben dan eindelijk ons huisje gevonden Per 2 januari gaan we het huur contract tekenen en krijgen we meteen de sleutel Na maanden gezocht te hebben, hebben we het dan nu gevonden. Dus dat word in de maand januari hard klussen. Ik kijk er nu al erg naar uit. 2008 begint voor ons dus best goed Liefs Starry
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Alvast veel klusplezier toegewenst ( en dat bedoel ik niet figuurlijk Groetjes, Elvira
Spannend! wij krijgen 1 februarie de sleutel van ons huisje dus kan me je gevoel heel goed voorstellen, kan echt niet meer wachten
Haha, laten we samen blij zijn, wij krijgen 2 januari ook de sleutels van ons nieuwe paleisje! Zet 'm op met de verhuizing, klusserijen etc hé. Flientje
Van harte gefeliciteerd! ennuh hier kwam zowat met de nieuwe sleutel ook een uitbreiding op het gezin hihi Dus wie weet voor jullie!
gefeliciteerd met je nieuwe optrekje! hier hebben we de 18e onze sleutel gekregen dus druk bezig met klussen! maak er wat moois van he! liefs
Dat word inderdaad klussen, letterlijk en figuurlijk En voor de andere die ook binnenkort de sleutel krijgen van hun paleisje GEFELICITEERD