Jippie,mijn kaartje in Canada is eindelijk na bijna 3 weken aangekomen!! Is kijken waar het volgende kaartje heen mag...
Jeetje 3 weken ! Hoop dat de mijne tussen nu en het weekend aankomen in USA en Brazilië. En waar mag je volgende kaartje heen ?
Ja,dit was ook wel een beetje een uitzondering hoor volgens mij. Volgende kaartje mag naar Finland,daar zijn er de laatste tijd al best veel naar toe gegaan... die komen ook redelijk snel aan.. ben benieuwd
de tijd tussen het aanvragen van het adres en de kaart posten, en de kaart ontvangen en registreren, telt volgens mij ook mee als 'dagen onderweg'. Duitsland duurde bij mij 6 dagen. Ik had de adressen geloof ik dinsdag opgevraagd, en de kaarten donderdag of vrijdag gepost.
Ik heb zaterdag mijn eerste kaarten op de post gedaan en zit de hele dag mijn mailbox na te kijken of er al 1 aangekomen is. Ik hoop dat in ieder geval mijn kaartje naar Duitsland snel aankomt en geregistreerd wordt. Bij de anderen ga ik er vanuit dat het wel even kan duren. Had nooit gedacht dat ik het zo spannend zou vinden
Leuk om te lezen dat jullie het ook zo leuk vinden.. Vandaag 2 kaartjes binnen gekregen. 1 uit Canada en 1 uit Tulsa (u.s.a.) Snel registreren maar..
Ik nog niet,zat er toevallig vanmorgen aan te denken om ze in te scannen.. ben ik wel even zoet mee...
Ik heb net mijn gratis kaarten binnen; heel netjes verpakt, pen erbij en ook nog 3 verschillende kerstkaarten. Echt super! Ik heb alvast in mijn agenda gezet wanneer ik weer kan bestellen
Ik heb ze ook vandaag binnen gekregen, echt netjes verpakt he!!! Ik heb vanochtend via mijn telefoon nog een setje kunnen bemachtigen errug he! en nu moet ik ook echt 30 dagen w88
Ik heb nog een ouderwetse telefoon , maar ik kan natuurlijk wel even mijn schoonouders inschakelen en via hun computer nog een setje kaarten bestellen Ach.. eerst maar eens wachten tot mijn eerste kaartje geregistreerd is..