Postcrossing groepje!

Discussion in 'Algemene clubs' started by Feddar34, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb ze ook :) trouwens geen kerstkaarten. maar jij hebt er zeker gewoon 4.50 voor betaald ?

2. Arrien

Arrien Lid

Nov 26, 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Het is gewoon spannend én verslavend! :D

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jihoe! M'n eerste kaartje is aangekomen in Duitsland :)
    Heb ook nog een leuk berichtje teruggekregen van de ontvangster :)

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor m'n andere vier kaartjes aankomen in het buitenland.
    En wanneer mijn eerste kaartje binnenkomt natuurlijk ;) :)

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    2de kaartje is aangekomen! uit polen.

Deze dame schreef dat ze verloofd is. ik heb haar gevraagd of ze al een trouwjurk had uitgekozen :p
    Ook had ik 'tot ziens' in het pools erop geschreven.
    Ik zag op haar profiel dat ze nog geen kaartjes ontvangen had, dus ik heb erop geschreven dat ik hoopte dat mijn kaartje haar eerste kaartje zou zijn :)

Ik heb dus de ervaring dat als je een vraag stelt, je antwoord krijgt via het persoonlijke bericht :D

Heel leuk :D :D ik ga vanavond misschien mijn 2 nieuwe adressen opvragen.

5. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Nope; helemaal gratis!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    wat raar. ik had alleen wat foldermateriaal en een sticker erbij

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die gratis kaarten krijg ik maar niet te pakken.
    Heb al tig keer geprobeerd, maar telkens niet op het juiste moment.
    Moet je ook wel net mazzel hebben denk ik.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Je moet idd geluk hebben

Ik heb net een kaartje geschreven naar een vrouw uit Duitsland. Morgen even op de bus doen.

9. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Ben blij dat er al een aantal kaartje geregistreerd zijn en dat sommige al een kaartje hebben ontvangen... dan kun je pas zien hoe leuk het is...:D:D
    Ik zit te wachten tot mijn kaartje in Amsterdam aan komt.. maandag op de bus gedaan.. zal ze nu toch wel moeten hebben neem ik aan?:(

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ja dat lijkt me wel. Misschien heeft ze nog geen tijd gehad om online te gaan en te registreren ?

Wat ik trouwens wel jammer vind is dat er bij die gratis kaartjes best groot het logo achterop gedrukt wordt ( natuurlijk ook wel logisch )
    Diegene naar wie het kaartje gaat had in haar profiel staan dat ze geen gratis kaartjes wilde hebben;)

11. Sylvia1982

Maar zij kan toch niet zien of je er wel of niet voor betaald hebt???
    Ik vind dat ze zich niet moet aanstellen hoor:x.. wees blij dat je een kaartje krijgt.. toch? Of ben ik nu dwars aan het doen?:(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nee hoor, mijn idee. daarom krijgt ze zo'n mooie. Groeten uit Holland kaart :D

13. Sylvia1982

tsja,dat vind ik zo'n onzin,dat ze geen gratis kaartjes willen;)..
    Het maakt mij echt niet uit wat ze sturen hoor,ik vind alles leuk..
    Al sturen ze een kaart met een dikke vette drol er op:D,ben ik nog blij mee
    Ik probeer wel altijd een beetje te kijken naar wat ze wel en niet willen hoor,maar als ze echt zeggen van: dat wil ik absoluut niet... nou,dan krijgen ze er juist 1..
    Laatst wou er een man uit Spanje "swappen",dus ik denk,leuk,even een kaartje heen en weer sturen,kan geen kwaad..
    Wou hij er ten eerste al een stuk of 5 hebben,maar dan niet met kerken of engeltjes en weet ik wat allemaal.. hele waslijst..
    toen dacht ik: bekijk jij het ff lekker,ga maar een ander zoeken..

Stomme spanjaard:x

zo,en nu weer zennnnnnnn :)

14. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Mijn eerste kaart is ook aangekomen in Noorwegen! Heb gelijk een adres aangevraagd en nu dit keer naar Rusland. Alleen helaas geen info op haar profiel dus aghh dat word een gewoon verhaaltje.

Mensen weten toch inderdaad niet of je er wel of niet voor hebt betaald en het gaat toch om het kaartje en niet om hoeveel het kost?
    Ga binnenkort even postzegels bestellen mijn zus gaat ook aan pc doen dus dan doe ik het delen met haar.

Nu even sites aan het afspeuren naar leuke ansichtkaarten!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Sylvia, ja idd. die doen echt mee voor de kaartjes. Ik doe echt mee omdat ik het leuk vind iets te lezen/krijgen uit een ander land waar ik waarschijnlijk nooit van mijn leven zal komen

Ilona, leuk leuk leuk :)

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    mijn (betaalde) pakketje postkaarten is aangekomen. in een mooie kartonnen envelop zaten de 22 (?) kaartjes samen met nog 3 kerstmiskaartjes, een sticker, een pen, een bedrijfspresentatie en de beste wensen voor het volgend jaar.

Ik ga nu even mijn 2 nieuwe adressen opvragen :D

17. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Jaaa.. mijn kaartje naar Duitsland is aangekomen! Ze heeft een heel leuke reactie geschreven en aan de hand van mijn profiel heeft ze daarna nog een heel lief berichtje geschreven.

Ik vind het helemaal leuk, nu wachten op het kaartje wat onderweg naar mij is.

Heb meteen een nieuw adres opgevraagd en mijn volgende kaartje gaat.. opnieuw naar Duitsland!

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk he die reacties.
    Ik had vanmid een melding dat m'n eerste kaartje in Duitsland was aangekomen. Leuk berichtje teruggekregen.
    En vanavond pliep kaartje naar Polen is ook aangekomen! Ook een leuke reactie. Kreeg nog compliment dat m'n handschrift fijn om te lezen was hihi.
    Nu wordt het echt leuk met de eerste ontvangsten en reacties die binnenkomen! :)

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    net een kaartje geschreven voor iemand in Duitsland en iemand uit Rusland.

20. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik dacht dat ik hier in dit topic een lijstje zag met sites waar je (al dan niet gratis) postkaarten kan bestellen. ik kan hem nu niet vinden :(:(

Share This Page