Joepie mijn eerste kaartje is ontvangen in the UK! Mag nou weer een kaartje sturen naar Duitsland, maar die wou geen toeristenkaartje (en die heb ik in huis). Nou ja misschien heb ik nog een kaartje met katten. Was ze gek op. Nu maar wachten op mijn eigen kaartje uit weet ik waar ....
Wat leuk dat je eerste kaartje ontvangen is Hurray! Sommige mensen zijn wel lastig he haha aghh goed excuus om naar de stad te gaan haha heb hier ook de stad afgestruind maar viel erg tegen Gelukkig kwam mijn pakket van marktplaats aan en was meteen 55 kaarten rijker en ze zijn erg leuk! succes met je speurtocht!
Jippie! Mijn eerste kaartje zat vandaag bij de post Had ik nog helemaal niet verwacht. Hij komt uit Duitsland. Heb vandaag alweer nieuwe kaarten gehaald voor 2 mensen. Gaat lekker door nu!
@marjolijn je gaat goed haha en was het een leuk kaartje uit Duitsland? Ben zo benieuwd wat andere mensen schrijven haha ik kalk heel zo'n kaart vol maar wat doen anderen haha
Is het trouwens geen goed idee om alle zp namen en pc namen op 1 lijstje te zetten? Weet niet hoe of wat maar is wel overzichtelijk en dan is het knippen en plakken en je bent weer up to date wat de anderen doen
Ik heb een vrij groot handschrift,dus op mijn kaartjes kan niet veel geschreven worden.. Ben ook niet zo creatief daar in moet ik eerlijk zeggen hoor.. mijn buurvrouw schrijft er alleen Groetjes Monique op.. Ik schrijf eigenlijk bijna altijd wel het zelfde,dat ik 28 ben,in het zuiden van Nl woon,vlakbij de Belgische grens en dat ik samenwoon met mijn vriend en ons hondje en kat.. En dan is de kaart aardig vol.. Oh ja, en de datum schrijf ik er ook altijd op. En ik sluit af met Groetjes Sylvia.. gewoon op z'n Nederlands
Ja is best apart als je dan ineens een kaartje in de bus hebt 8) Deze dame had er gelukkig wel meer opgezet dan alleen groetjes. Dat zou ik wel erg jammer vinden als dat er alleen maar op zou staan hoor. Was een kaartje met een duitse tekst erop en dat had ze voor me vertaald naar het engels en erbij gezet waarom ze dat kaartje had gekozen. Ik schrijf zelf trouwens ook de hele kaart vol. En dan schrijf ik ook best klein.
Hmm ja maar ik blijf liever voor 90% anoniem. Ben benieuwd of mijn zp kaartjes vandaag aankomen. Nog meer die een kaartje van me willen stuur me je adres per pb.
Ik heb vanaf pagina 20 de namen opgeschreven. Namen op Postcrossing: Faye23 sporca/sporca2 Sylvia1982 Lieselot84 Kaatje85 Tinusje Arrien Marjolijn Ilona85 Elsie22 Nienke70 Kimi1 Danip Danitjuh Tanja8 Pruts27
Jaaa... mijn eerste kaartje is ook binnen en ook uit Duitsland! Precies een week nadat ik zelf mijn eerste kaartjes heb verstuurd. Er zijn er nu 5 onderweg en ik hoop dat ze snel geregistreerd worden, zodat mijn brievenbus vol gaat stromen! Ik zat met mijn schoonvader te verzinnen dat het wel erg leuk is om een grote wereldkaart op te hangen en dan met ronde stickertjes aan te geven waar alle kaarten vandaan komen en waar ik zelf kaarten naartoe heb gestuurd. Helemaal leuk als mijn dochter iets ouder is! Namen op Postcrossing: Faye23 sporca/sporca2 Sylvia1982 Lieselot84 Kaatje85 Tinusje Leontien77 Arrien Marjolijn Ilona85 Elsie22 Nienke70 Kimi1 Danip Danitjuh Tanja8 Pruts27
Op postcrossing kan je ook een kaart zien heb ik net ontdekt maar een echte kaart is wel veel leuker! Mijn postcrossing naam is dezelfde als hier maar zal niet aan jullie lijstje zitten want dan is alles weg haha dus als iemand mij erbij zou willen zetten heel graag. Waar bewaren jullie je kaarten? Aan de muren is hier geen optie en heb al een doos voor mijn ongebruikte kaarten (zo'n foto sorteerdoos) maar wil een map maken of iets waarbij je beide kanten nog goed kan zien maar is er zoiets?
Namen op Postcrossing: Faye23 sporca/sporca2 Sylvia1982 Lieselot84 Kaatje85 Tinusje Leontien77 Arrien Marjolijn Ilona85 Ilona 85 Elsie22 Elsie24 Nienke70 Kimi1 Danip Danitjuh Tanja8 Pruts27