vraagje.....misschien een beetje dom (ben heel slecht in aardrijkskunde..) waar ligt rusland? binnen europa toch? waar kan ik zoiets opzoeken...alvast bedankt..
Er mag een europa zegel op want het is ook europa. Heb een lijst op mijn computer staan volgens mij van het forum hier gehad en daar staat alles op incl verzendtijden etc
Ja linker kant van rusland is europees en het rechter deel aziaats. Wat ik zo gek vind is dat als je een kaart naar waar dan ook in rusland stuurt je een europeese postzegel moet gebruiken, maar als je een pakketje wil sturen of dikke brief je wel wereldwijde stickers moet plakken (naar het aziaatische deel dan)
A Ilona: Oh heb ik dat lijstje helemaal gemist!! Staat op de PC site? Zou die ontvangstijden statieken wel willen zien!
Ik zal eens kijken of ik dat hier kan zetten anders even pb-en dan mail ik hem door dacht dat hij van hier was maar misschien toch niet dan
Nee helaas ongeldig bestand dus iedereen die wil even je mail adres pb-en dan mail ik het overzicht naar je toe!
http://www.tntpost.nl/voorthuis/images/landenoverzicht_tcm44-246785.pdf Bedoel je deze? Heb ik idd ook via dit topic.
ik denk dat je tegenwoordig overal priority op moet plakken. Ik heb net 3 kaartjes geschreven naar: usa, finland en jawel, Duitsland. Ik hoop dat ik snel wat kaartjes ontvang zodat ik iets kan fröbelen om ze op te hangen in de wc.
Ik wacht ook met spanning op mijn eerste kaartje. Heb voor mezelf wel besloten dat ik pas weer een nieuw adres aan vraag zodra ik een kaartje heb ontvangen, want anders gaat het wel in de papieren lopen
Fijn die lijst en dat ook het aantal dagen dat de post ongeveer onderweg is erop staat; nu snap ik ook dat alleen het kaartje naar Duitsland nog maar geregistreerd is. Maar als het goed is moet de rest nu ook wel snel geregistreerd worden..
Hier net ook weer een mailtje gehad dat mijn kaartje in Amerika is aangekomen.. De postbode is hier nog niet geweest,zal zo wel komen denk ik.. Ga ff nieuw adres opvragen