Je kaartje is binnen hoor!!! Dank je wel!!! Enneh,het voornemen is er altijd wel om met de kermis heen te gaan,maar het komt er nooit van helaas... 5 jaar geleden was de laatste keer voor mij.. En kermis Schagen wil ik nog een keer heen met mijn vriend,komt nog wel een keertje
Oh Californie lijkt me ook wel heel erg leuk!!! Misschien is het een leuk idee om hier ook foto's te plaatsen van jullie ontvangen kaartjes?
Hier is vandaag ook weer een kaartje geregistreerd,mag dit keer naar Belarus.. Zal is kijken of ik wat leuke kaartjes op de foto kan zetten.. als ik ze allemaal apart op de foto moet zetten wordt dit topic gelijk 30 pagina's groter
@ Elsie ik heb je kaartje binnen! Dank je wel, leuk kaartje! Hoop dat je snel een hele stapel krijgt via postcrossing
Kan je eigenlijk je ontvangen kaartje ook nog later uploaden? Weet iemand dat Ik doe morgen 2 kaartjes op de bus.. naar Duitsland en Belarus. Dan wacht ik tot ik ook weer kaartjes heb gehad hahaha.. Die ik dinsdag op de bus heb gedaan naar Stompetoren zal vandaag wel binnen gekomen zijn. Ik wacht dan met de 2 hierboven nog op 3 kaartjes die geregistreerd moeten worden. Die naar Brasil moet nog! Mouschy we wonen aan de overkant van elkaar We kunnen zowat naar elkaar zwaaien 8)
Jaaa Mouschy hij warempel binnen 8) Weet je ook gelijk waar mijn huis staat je ziet de mijne vanzelf wel verschijnen.. heb het nu een beetje druk
haha keileuk!! net de eerste 2 kaartjes ontvangen,eentje uit L.A en eentje uit frankrijk....heb meteen betere zin...
meidein hier hebben wij die kaarten houder besteld: TEMPS L: handige ideeën voor huis en gezin aritkelnummer 9471111
Die naar Belarus heeft er 14 dagen over gedaan! Mijn kaart was ook in Duitsland ontvangen, dus gaat wel goed zo!
nou, ik moet nu een kaart sturen naar een Spaanse griet in Duitsland. Die heeft me toch een a4-tje vol met wat ze wel en niet wil. Die wil ongeschreven kaarten in een enveloppe. Ja daaag, zo ken ik er nog een paar, die kan ze dan lekker zelf doorsturen (gratis) nara anderen. Het was niet meer te lezen wat ze wel/niet wil... stuur gewoon een leuke kaart op, beschreven zonder enveloppe. enne 2 van mn jaarten zijn aangemerkt als favo!!!
Hello meiden! @elsie: gaaf, Maleisie! Ik heb de afgelopen dagen 2 kaarten uit de USA gekregen en 2 kaarten uit Finland. Ga vandaag weer 2 kaarten versturen naar: Belarus en Litouwen. Heeft iedereen die net begonnen is met PC al hun eerste kaartje gekregen? Hope so!
ja zeker gaaf, lekker ver weg! heb nu totaal 4 kaartjes via postcrossing ontvangen, vind het helemaal leuk! een vriendin van is er ook mee begonnen. mijn vriend vind het maar iets aparts maar dat maakt mij niet zoveel uit haha.
Haha mijn vriend vind het ook een beetje apart. Maar toen hij gister van het werk terugkwam zag hij meteen dat er een nieuw kaartje op het prikbord hing
haha dat dan weer wel ik heb een map waar je foto's in kan bewaren, maar de kaarten passen er ook in!