Postcrossing groepje!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Feddar34, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Je kaartje is binnen hoor!!! Dank je wel!!!
    Enneh,het voornemen is er altijd wel om met de kermis heen te gaan,maar het komt er nooit van helaas... 5 jaar geleden was de laatste keer voor mij..
    En kermis Schagen wil ik nog een keer heen met mijn vriend,komt nog wel een keertje;)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb vandaag me 2de kaartje gekregen uit californie! leuk hoor kaartjes krijgen.

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh Californie lijkt me ook wel heel erg leuk!!!

Misschien is het een leuk idee om hier ook foto's te plaatsen van jullie ontvangen kaartjes?

4. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hier is vandaag ook weer een kaartje geregistreerd,mag dit keer naar Belarus..:)
    Zal is kijken of ik wat leuke kaartjes op de foto kan zetten.. als ik ze allemaal apart op de foto moet zetten wordt dit topic gelijk 30 pagina's groter:D

5. danip

danip Niet meer actief

@ Elsie ik heb je kaartje binnen! Dank je wel, leuk kaartje! Hoop dat je snel een hele stapel krijgt via postcrossing :D

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Kan je eigenlijk je ontvangen kaartje ook nog later uploaden? Weet iemand dat :(

Ik doe morgen 2 kaartjes op de bus.. naar Duitsland en Belarus. Dan wacht ik tot ik ook weer kaartjes heb gehad hahaha.. Die ik dinsdag op de bus heb gedaan naar Stompetoren zal vandaag wel binnen gekomen zijn. Ik wacht dan met de 2 hierboven nog op 3 kaartjes die geregistreerd moeten worden. Die naar Brasil moet nog!

Mouschy we wonen aan de overkant van elkaar :D We kunnen zowat naar elkaar zwaaien 8)

7. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Heb je al in je brievenbus gekeken vandaag Danitjuh ;)

8. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jaaa Mouschy hij warempel binnen 8) Weet je ook gelijk waar mijn huis staat :p je ziet de mijne vanzelf wel verschijnen.. heb het nu een beetje druk :)

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    haha keileuk!! net de eerste 2 kaartjes ontvangen,eentje uit L.A en eentje uit frankrijk....heb meteen betere zin...

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb jou kaartje ook ontvangen! ook leuk kaartje!:D heb nu 2 kaartjes via postcrossing gekregen.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Jaaaaa die link staat nu bij mijn favorieten :D

Zal een kijken wanneer ik hem kan bestellen ;)

13. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Die naar Belarus heeft er 14 dagen over gedaan! Mijn kaart was ook in Duitsland ontvangen, dus gaat wel goed zo!:D

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, ik moet nu een kaart sturen naar een Spaanse griet in Duitsland. Die heeft me toch een a4-tje vol met wat ze wel en niet wil. Die wil ongeschreven kaarten in een enveloppe. Ja daaag, zo ken ik er nog een paar, die kan ze dan lekker zelf doorsturen (gratis) nara anderen. Het was niet meer te lezen wat ze wel/niet wil... stuur gewoon een leuke kaart op, beschreven zonder enveloppe.

enne 2 van mn jaarten zijn aangemerkt als favo!!!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag 2 kaartjes gekregen! 1 uit maleisie en 1 uit duitsland! leuk hoor:)

16. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hello meiden!

@elsie: gaaf, Maleisie!
    Ik heb de afgelopen dagen 2 kaarten uit de USA gekregen en 2 kaarten uit Finland.
    Ga vandaag weer 2 kaarten versturen naar: Belarus en Litouwen.
    :)
    Heeft iedereen die net begonnen is met PC al hun eerste kaartje gekregen? Hope so!

17. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Oh, Arrien en Ilona85, hebben jullie mijn kaartje al binnen?

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja zeker gaaf, lekker ver weg! heb nu totaal 4 kaartjes via postcrossing ontvangen, vind het helemaal leuk! een vriendin van is er ook mee begonnen. mijn vriend vind het maar iets aparts maar dat maakt mij niet zoveel uit haha.

19. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen

Haha mijn vriend vind het ook een beetje apart. Maar toen hij gister van het werk terugkwam zag hij meteen dat er een nieuw kaartje op het prikbord hing ;):D

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

haha dat dan weer wel;) ik heb een map waar je foto's in kan bewaren, maar de kaarten passen er ook in!

Deel Deze Pagina