Ik heb net postzegels gekocht. leuk leuk leuk. Ik heb idd ook mijn stukje voor mijn profiel met een online vertaler gemaakt en hier en daar aangepast tot normale zinnen. Ben ook niet zo goed in engels
Zo mijn eerste kaarten zijn onderweg. Omdat ik alleen nog maar verjaardagskaarten in huis had heb ik nu digitale kaarten gestuurd met op de voorkant een foto van een gedeelte van de plassen uit ons dorp
heb net postzegels gehaald van binnen en buiten europa! morgen even de stad in wat leuke kaartjes ritselen....
Ik heb zojuist 5 kaarten uitgezocht en postzegels gehaald Mijn kaartjes gaan naar: Polen, Rusland, Finland, USA en Duitsland. Vanavond of morgen even leuke verhaaltjes erop zetten en dan kunnen ze het weekend op de post
Wat voor teksten zetten jullie er op ? Had ook niet zoveel ruimte dus heb het kort gehouden. Dat dit mijn eerste kaartjes via postcrossing waren, waar ik vandaan kom, dat dat bekend staat op zijn natuur + plassen,en dat daarvan een stuk op de voorkant staat.ect. Heb de online vertaler gebruikt dus hoop dat ze er uit komen
Misschien ook wel een leuke tip,tenminste,ik doe dat eigenlijk altijd: Een aantal kaartjes inslaan... Als ik in de stad ben,kijk ik altijd voor leuke ansichtkaartjes.. Soms heb ik er een stuk of 20 op voorraad.. En dan van alles wat zeg maar... ik had bijv. een heel saai standaard kaartje met een zonnebloem er op.. nou,op een gegeven moment vroeg ik een adres op en dat meisje was gek van zonnebloemen.. Zelf ga ik meestal bij boekenvoordeel kijken en bij de Xenos kun je ook hele leuke kaarten krijgen.. en bij de Primera
Ja idd. maar ben gister pas lid geworden dus had alleen verjaardagskaarten. Ga volgende week even shoppen bij de Action en Xenos
Dat had ik ook bij de eerste kaarten hoor.. heb ik kaartjes van de kinderpostzegels verstuurd,die had ik nog in huis en daar deed ik niks mee.. de ontvangers waren er evengoed blij mee hoor
Hoi meiden! Ik heb me vandaag aangemeld Ik ga 5 kaarten versturen en wel naar: - Amerika - Duitsland - Finland - Japan - Brazillie Ik vindt dit echt een leuk idee! Speelde eral langer mee om mee te doen. Maar nu ik jullie zie kletsen hebben jullie me eigenlijk over de streep gehaald 8) Ik heb alleen een vraag. Eigenlijk 2 Als je een kaart verstuurd moet je die dan nog registreren? Of wordt dat pas gedaan als hij bij de ontvanger binnen is? En de 2e vraag is ....... wat vinden jullie partner ervan dat jullie kaartjes krijgen van over de hele wereld??
@ Danitjuh: Op je vraagjes: degene die jou kaartje ontvangen moeten het registeren (vandaar het id nummer). Dan weet je dat ze het hebben ontvangen en kan jij weer een kaartje gaan sturen naar een random persoon Dus als jij straks van iemand een kaartje krijgt moet je die op je account registreren! Snappez-vous? Ennuh op je 2e vraag: het is zijn ding niet meer als ik het leuk vind moet ik het gewoon doen "It is the most important that you have fun", aldus vriendlief
Hier vind mijn man het ook nergens op slaan. Maar goed ik vind het wel grappig. Hou het op 2 of 3 kaartjes per maand, dan is het qua financiën ook nog leuk. Alleen nog even bedenken wat ik met de kaartjes ga doen ( want hij wil ze dus nergens ophangen :x )
handig hoor zo'n online vertaler, mijn engels is niet zo goed maar zo kom ik toch nog tot normale zinnen haha!
Even een vraagje voor de ervaren postcrossers onder ons...je kan 5 kaartjes per keer versturen en als je kaartje is aangekomen dan registreert de ontvanger dat je kaartje is aangekomen en kun je weer een nieuw kaartje sturen maar wat als de kaartjes niet geregistreerd worden? Dan kun je dus ook niks meer sturen?
Zo'n mapje is idd wel een idee . We hebben nog een hele lege witte muur in de slaapkamer. Leek me zo leuk om de mooiste in een zilver lijstje op te hangen,maar hubbie vind het niets
Als je kaartje langer als 60 dagen onderweg is,is ie "expired" dan pas mag je weer een nieuw adres opvragen.. is dus ook als ze het kaartje niet registreren of niet ontvangen.. ik heb inmiddels van de 98 kaarten die zijn aangekomen,dat er 4 expired zijn.. En inmiddels 9 kaartjes onderweg,nog 2 kaartjes die moeten aankomen en dan mag ik 10 kaarten onderweg hebben Oh,en ik moest van vriendlief zeggen dat hij het heel leuk vind om al die kaartjes te zien,hij is altijd benieuwd waar ze vandaan komen en wat ze schrijven.. en hij vind het altijd wel leuk om te horen waar mijn kaartjes weer naar toe gaan.. Eigenlijk is het wel een schatje hoor..
Denk het Nou moet ik zeggen dat vriendlief zijn eerste reactie ook wel even was van: moet dat nou??? maar ja,nu ziet ie is wat anders binnenkomen dan rekeningen enzo.... En hij verzint zelfs dingen voor waar ik ze allemaal kwijt kan,op een leuke manier
Mijn man vind het ook best leuk. Hij leest ook alle kaartjes, en vind het prima dat onze wc ermee is behangen. Heb vandaag maar weer 2 adressen aangevraagd (heb er nog 3 onderweg) Er gaat 1 naar Engeland en 1 naar Australie.
Ik heb me ook aangemeld. Ik ga morgen even naar de Xenos om kaarten in te slaan. Ik heb er echt zin in. Ik heb nu 1 adres aangevraagd en ik moet een kaart sturen naar een Duitse jongen die nu in de USA woont. Nu nog even een verhaal verzinnen, gelukkig is mijn Engels best goed, dus dat mag geen probleem zijn.