nou heb het kaartje voor die vage gast in engeland op de post gedaan, heb er maar opgeschreven wie ik ben en waar ik woon en een fijne dag en happy postcrossing zoiets. heb maar niet opgeschreven dat ik een zoontje van 4 maanden heb
Ja,of Xenos en boekenvoordeel.. Hier vandaag alweer 4 kaartjes op de bus gedaan.. gaat snel.. 2 naar Amerika,1 naar China en 1 naar Santpoort-Zuid.. Dus wss morgen weer een kaartje versturen
Ik heb vandaag een kaartje ontvangen uit Duranbah, Australië en Georgia, US. helaas is het id nummer van die laatste niet juist
haha ja ik ben ook erg ongeduldig, heb geen 2 acounts. ik vroeg me alleen af of het niet een beetje overdreven is.
Misschien laat ik er tzt wel 1 vallen, maar ben op dit moment nog TE fanatiek Hebben jullie nog wat leuks binnen gehad vandaag? Heb vandaag een kaartje van Duitsland en Engeland ontvangen, leuk leuk. Mocht zelf een kaartje sturen naar iemand in Canada, die NIETS op haar/zijn profiel heeft staan lekker handig vind ik dat!
Dan kun je een mailtje sturen met de gegevens die je wel hebt,dan zoekt iemand van PC het id nummer voor je op.. Net al mijn kaartjes op de bus gedaan,kom ik thuis,weer een kaartje aangekomen... vandaag dus 5 kaartjes weg mogen doen.. de laatste mag ook naar de USA
Hier ook maar 1 account, vindt het wel goed zo anders moet ik elke keer zooooooveeeel postzegels kopen Mijn kaartje in Brasil is geregistreerd en die in Nederland ook 8) Dus ik kan weer kaartjes verwachten
Goedemorgen dames, Net bij de post 2 kaartjes ontvangen.. 1 uit Amsterdam,van een studente SPH en 1 uit Aken...ook lekker dichtbij.. Verder niks nieuws..10 kaartjes in totaal onderweg.. Hopen dat er maar snel weer wat binnen mag komen
hier helaas geen kaartjes vandaag, morgen misschien. zijn er nog 5 onderweg, die naar china en rusland al bijna 3 weken, duurt best lang!
Ik heb ook gewoon 1 account, meer hoeft ook niet hahaha. Ik verwacht wel 3 kaartjes dus ben benieuwd wat de post brengt vandaag!
Hoi hoi! Wat leuk dat postcrosssen. Ik ga me ook aanmelden, ben heel benieuwd waar mijn eerste kaartje naar toe moet en waar mijn eerste kaartje vandaan komt. Ik hoop dat het lukt met het inschrijven. Hebben jullie een uitgebreid profiel ingevuld. Ik ben daar niet zo'n ster in. Groetjes!
Zooo, ik ben ingeschreven. Ik ga zo de stad in om een kaart te kopen voor een man of jongen uit Portugal. Hij houdt van alles dus dat is makkelijk. Hij houdt van single view postcards. Kan iemand dat voor me vertalen, ik dacht zelf een kaart met één afbeelding of een enkele kaart... nou ja, ik weet het dus niet. Alvast bedankt!