Hoi Ga het vanaf hier weer proberen op te pakken. Kreeg gister een mailtje dat mijn kaart in brazilië is aangekomen ( mag ook wel na 3 weken ) nu dus wachten om een kaartje terug van iemand.
@kaatje dat heb ik ook ik werk ma t/m woe en dan heb ik s'avonds weinig tijd om bij te lezen en vanaf donderdag probeer ik het ook altijd op te pakken. Hier al 6 kaarten binnen heel divers allemaal amerika, noorwegen, singapore, belarus, Tsjechie en Polen dus erg leuk. En jaja kaart nummer 14 die ik verstuur gaat dan nu echt wel naar Duitsland kon ook bijna niet anders Straks even op de bus gooien dan is die ook echt onderweg. Dan boodschapjes doen en dan de kleine op bed en dan vanavond cursus dus alles verschuift iets vandaag maar goed is wel leerzaam
Joepie ik had vandaag een kaartje uit Taiwan! Wat wel gek is is dat ik er 7 heb verstuurd en 8 in totaal heb gekregen
Ja heb daar nog nooit een kaartje naar toe mogen sturen of ontvangen! Mijn pa woont daar dus als ik wil kan ik kaarten zat krijgen haha, maar via Postcrossing is het natuurlijk ook wel heel erg leuk! Ik ga er weer naar toe in April. Dat is dan denk ik voorlopig de laatste keer want dan word onze oudste zoon leerplichtig. In April word hij 5 jaar. En dan word het vliegen ook wel heel erg duur! Ik zit nog altijd te wachten op 3 of 4 kaartjes... ben benieuwd!
Kaatje gefeliciteerd Dat vindt ik nou ook dat de kaartjes uit het buitenland sneller hieraan komen. Ach ik vindt het niet zo erg hihi... hoe meer hoe beter
Hallo allemaal, Ik krijg net een kaartje uit Sint Petersburg, waarop staat dat 4 november een postcrossing-meeting heeft plaatsgevonden en daaronder hebben 16 postcrossers hun naam geschreven. Echt heel grappig! Ik ga ze meteen even een leuk berichtje sturen!
Hey das leuk Tinusje Dat is weer is wat anders he?? Leuk joh! En Kaatje,ook gefeliciteerd met je zwangerschap,nog pril zie ik..hihi Geniet er maar van! Hier vandaag geen kaartjes ontvangen,alleen rekeningen:x En weer een hoop geld bij de dierenarts achter kunnen laten voor een paar prikjes..die weten het ook wel te verdienen zak maar zeggen.. Ik kijk alweer uit naar morgen.. Volgende week gaan ze een dag staken geloof ik he?? Maandag of dinsdag dacht ik.. Dus dan hoeven we helaas helemaal niks te verwachten
Tot mijn grote verrassing had ik vandaag kaartje nr. 5 in de bus (uit Moskou)! 4 van mijn verstuurde kaarten zijn geregistreerd en ik had er dus ook 4 gekregen.... raar dat ik nr.5 al in de bus heb terwijl mijn 5e kaartje nog niet geregistreerd is.... Iemand een idee hoe dat kan?
mijn kaartje naar die vage gast in engeland is aangekomen, na 3 dagen al! best snel. en ook het kaartje naar canada is aangekomen, nu weer 2 nieuwe versturen naar duitsland en chech republic.
kaatje gefeliciteerd wat een leuk nieuws! Ik snap ook niet hoe dat kan meer kaartjes ontvangen dan dat je stuurt deze week heb ik al elke dag 1 of 2 kaartjes gehad zo leuk!
Kaatje gefeliciteerd! lekker genieten van je zwangerschap! The postcard in United States of America has arrived! It reached its destination in 10 days after traveling 8,180 km!
vandaag een kaartje uit china gekregen! die is 16 dagen onderweg geweest. mijn kaartje naar china is nog steeds onderweg al 3 weken!