Ik moet weer nieuwe kaarten gaan inslaan... ze raken namelijk op Ik wacht nu weer tot ik gekregen heb en tot er geregistreerd is
Hier net weer 2 kaartjes binnen gekregen.. alleen beetje jammer dat er 1 voor mijn buuf was.. Mijn kaartje kwam uit Rusland...probeerde m te registreren,maar kom niet op de pc site.. zo maar weer ff proberen..
Yeah!!! ik heb 2 kaartjes binnen gekregen vandaag Uit Duitsland (wel een hele mooie) en een uit USA! Ik ga er ook weer een versturen vandaag naar Frankrijk. En er is nog 1 onderweg. Bekijk bijlage 108859 kaartje uit Duitsland. Ik heb op mijn pagina geschreven dat ik kaartjes met de zee erg leuk vind, het is voor het eerst dat ik er ook eentje krijg met dat onderwerp! Sylvia wat grappig dat je buuf het ook doet haha!
Ja,ik heb haar ook besmet..mijn zusje ook.. Lijkt me wel lachen als ik 1 van hun een keer een kaartje moet sturen..zal wel heel toevallig zijn
Mouschy ik heb nog geen idee waar ik ze ga halen. Ik denk zoieso naast hoogland in de stad.. daar hebben ze groeten uit hoorn kaarten en verder moet ik eventjes kijken. Waar haal jij ze dan?
Hier vandaag ook weer 2 kaartjes gekregen! Eén uit Duitsland en één uit China. China vond ik wel heel erg leuk om te krijgen! Hoe verder het land waar het vandaan komt, hoe leuker ik het vind
Hela! Vandaag heb ik gewoon 4 kaartjes gehad (ma&uiteraad di geen post). Ze kwamen uit, VS, China, Spanje en Frankrijk. Twee van de kaartjes waren heeel leuk, zowel de afbeelding als de tekst. Die uit Spanje had echt niet der best gedaan Stond alleen Happy postcrossing op. Mwah! @ Mouschy, te gek he, als mensen echt iets speciaal voor jou uitzoeken en versturen! Dat zijn de leukste kaarten!
Ik heb er vandaag een uit Bejing ontvangen. Ze had me eerder een kaart gestuurd maar ide was niet bij mij aangekomen, dus kreeg ik een berichtje van haar. Toen heb ik de kaart maar geregistreerd, en blijkbaar heeft ze toen nog een kaartje gestuurd En ook nog een hele mooie, die gaat op mijn nieuwe kaartenlijst in de kamer. Heb een lijst gemaakt waarin alle zwart wit kaarten gaan. Staat nu al leuk
Ik kreeg vandaag mijn derde kaartje. Deze keer uit China van iemand die in Bejing woont en iedere dag anderhalf uur in de metro moet zitten om op haar werk te komen ( zij liever als ik ) gelijk een nieuw adres aangevraagd. Kaartje mag naar een 16jarige studente in Brazilië ( jammer want die duurde de vorige keer ruim 3 weken ) Mouschy, mooie kaart ! DaniP. hey jij ook een kaart uit Bejing
maar kaartjes zijn ook nog niet aangekomen in Rusland...meer als 2 weken al onderweg...Dus ben benieuwd..
Ik heb vandaag 3 kaartjes gekregen: uit italie, polen en jakarta, indonesie Ik heb nog 1 kaartje onderweg naar rusland. ik wacht tot die geregistreerd is voor ik nieuwe kaartjes ga sturen.
Ik ook 2 kaartjes binnen 1 uit Griekenland en 1 uit China, er zijn er 5 onderweg van mij dus ik wacht weer geduldig af!
Ik had de post al uit de brievenbus gehaald.. kijk ik er savonds nog een keer in ligt er nog een kaartje nu uit Japan...