Weer een kaartje binnen Dit keer van een studente die in China studeert maar uit Taiwan komt Ook weer een mooi kaartje van een heel mooi gebouw National Palace Museum, Tapai
jaaa ik heb mn eerste kaartje binnen uit polen. mn eerste 3 kaarten zijn aangekomen nog 2 te gaan. en dan maar eff afwachten wanneer ik een kaartje terug krijg.
Mijn eerste kaartje is aangekomen in Portugal. Nu maar wachten wanneer er post voor mij is, spannend hoor!
zo te lezen gaat het lekker hard hier.. Ik heb vandeweek kaartjes uit Brazilie,Duitsland en Finland gekregen.. Gelukkig waren er ook weer kaartjes geregistreerd,dus mag nu kaartjes sturen naar Amerika 2x en China.. En een kaartje voor de buren,want we hebben er een buurjongetje bij!!
Dank je... is de 2e dit jaar.. er moet er nog 1 bevallen,of die is al bevallen.. ben benieuwd wat dat wordt/is..wordt druk met de mannen in de straat..
nou mn vierde kaartje is gister aangekomen in Amerika nu nog de kaart in Nieuw-Zeeland en dan weer nieuwe versturen. hoe doen jullie dat eigenlijk als je 5 kaartjes die je heb verstuurd aan zijn gekomen nieuwe versturen of wachten tot je er ook 5 binnen heb? ik heb nu 1 kaartje binnen vanuit polen heel toevallig op de zelfde dag dat mijn kaartje naar polen ook is aangekomen hhaha. kussie
ik wacht totdat mijn kaartjes aangekomen zijn voor ik nieuwe verstuur. anders wordt het wel een kostelijke affaire.
Ik doe wel altijd een nieuwe versturen als er 1 van mij is geregistreerd..gewoon omdat ik het te leuk vind
Ja ik heb er ook 4 verstuurd, en 3 zijn aangekomen. En nu heb ik er alweer 1 verstuurd. Ik heb er tot nu toe 2 binnen gekregen.
Jippie,vandaag weer een kaartje ontvangen!! Van een Duitse meid die in Wageningen studeerd,erg leuk en ze schrijft al goed Nederlands!
The postcard in France has arrived! It reached its destination in 5 days after traveling 832 km! Die is ook weer binnen haha! Ben nu aan het wachten op 2 kaartjes
pfff krijg net een boos mailtje van een griet uit Duitsland. Ik had een leuke kaart (vind ik) gestuurd van 2 mensen die in het gras liggen ,tussen de bloemen, met bloemetjes tussen de tenen. Een echte zomerse kaart dus. "Hoe durf ik zoiets banaals te sturen", schrijft ze. Ik had net z goed een foto kunnen maken van mijn eigen voeten...pfff Trut..... Jeetje, ik kreeg vandaag ook 2 kaarten waar ik niet om gevraagd had. Maar het idee dat iemand die naar me gestuurd heeft, vind ik al leuk genoeg!
kun je dit niet gaan melden bij de beheerders of zo? Ik heb vandaag een kaart gekregen uit finland. Ik vroeg om toeristenkaartjes. Ik heb een kaart met bloemen gekregen omdat in mijn profiel staat dat ik van bloemen hou. Ik ben toch wel blij met mijn boterbloemenkaartje