Postcrossing groepje!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Feddar34, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi meiden,
    Hoelang duurt het voordat een kaartje in Rusland aankomt?
    Hij is nu ruim 3 weken onderweg, las net bij iemand 41 dagen???
    Alvast bedankt!
    Groetjes

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, bij mij was een kaartje naar Rusland 41 dagen onderweg geweest :$
    Was bang dat ie niet zou aankomen, maar gelukkig toch nog wel.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn kaartje naar rusland is al 23 dagen onderweg. ben benieuwd wanneer die dan aankomt. heb al eerder een kaartje gestuurd daarheen en die was ook 23 dagen onderweg geweest.

4. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Mijn kaartje naar Marocco is nu al 35 dagen onderweg, is dat normaal dat dat zo lang onderweg is?

Zit nog altijd op 2 kaartjes te wachten... beetje jammer dat het zo lang duurt allemaal....

Zal zo ff een foto maken van mij WC haha, nou ja de muur dan want ik heb een leuk bord gekocht waar ik alle kaartjes kan aan hangen ;)

5. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Gebruiken jullie Priority zegels??
    Misschien dat het daardoor komt dat de kaartjes nog niet geregistreerd zijn.. als je normale zegels gebruikt kan het langer duren..
    Hoeft niet persee natuurlijk.. maar probeer de reden te vinden waarom het zo lang duurt..

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ik gebruik Europa of buitenland zegels, daar zit al zo'n pirority sticker bij...

Hier een foto van mijn WC ;) met ALLE kaartjes die ik tot nu toe heb ontvangen :D En natuurlijk een foto van mijn 3 kanjers8)
    Bekijk bijlage 113443

7. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @ Mouschy, dat ziet der al gezellie uit!! Die kaart van het strand blijft mooi!
    Hier is het de laatste dagen rustig met kaarten krijgen. Zal ook wel niet veel beter worden aangezien ze weer 3 dagen gaan staken :( :(
    Ik had wel op 2 verstuurde kaarten hele leuke reacties gekregen. Dat vind ik bijna net zo leuk als een kaart krijgen :)

Fijne dag allemaal!

8. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Wat leuk geworden Mouschy, maar zie ik het goed en is je bordje al vol .... leuk hoor al die kaartjes.

Ik heb nog maar twee kaartjes binnen, een uit Lithuania met de vlag er op, dat zou genoeg zeggen volgens haar :D
    Gisteren een kaartje uit Griekenland gekregen, ze had er doorzichtig papier om gedaan zodat de kaart mooi zou blijven.

Leuke reacties krijgen is ook erg leuk. Reageren je er dan ook weer op?

Ik had naar iemand een kaartje met tulpen gestuurd, ze werkt in een bloemenwinkel, die was twee keer als favoriet gemaakt.

Er is nu een kaart al 27 dagen onderweg naar Rusland en 8 dagen naar Japan.

9. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Ik had dat laatst ook een keer,dat er een doorzichtig velletje om het kaartje heen zat.. erg leuk!:)
    Vandaag tot mijn grote verrassing 2 kaartjes binnen gekregen.. uit Amerika en China.:)
    Mocht ook weer kaartjes versturen..dus die zijn gelijk met de kerst kaarten maar op de bus gedaan..
    Wou de kerstkaarten pas volgende week doen,maar als ze zo blijven staken ben ik liever te vroeg dan te laat of helemaal niet;)

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mouschy dat ziet er leuk uit je wc :D

Hier nog steeds niks binnen! Maar ja ze staken ook 3 dagen dus op zijn vroegst zaterdag ;)

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mbt de duur van de reis.... oa Rusland staat er om bekend dat het lang kan duren, soms inderdaad veel meer dan een maand. Soms zijn mensen even op vakantie oid, dan duurt het ook langer voor kaartjes worden geregistreerd.

Vaak kijk ik eerst even in het profiel of iemand zich in de afgelopen tijd nog heeft aangemeld cq online is geweest. Komt iemand regelmatig online dan mail ik vaak even met de vraag of ze mijn kaartje hebben gehad. Zo niet dan stuur ik nog een tweede kaartje.
    Soms zijn mensen allang niet meer online geweest, dan waag ik er ook geen mailtje of tweede kaartje aan, dan gaat ie maar expired...

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn kaartje naar rusland is aan gekomen! na 25 dagen!

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik had die jongen een mailtje gestuurd dat ik een kaart had gestuurd, dus wacht het nog even af.
    Hij had niks binnen maar het duurt er erg lang zei hij.
    Kaartje naar Japan was er in 8 dagen, dat vond ik echt super snel weer!
    Van de week ook 1 binnen uit Japan, ben benieuwd wanneer er weer post voor mij komt ;)

14. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Vandaag weer een kaartje gehad (ik dacht dat ze gingen staken vandaag??).
    Een hele leuke uit St Petersburg, van een PC meeting, met een heleboel namen!

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    hier is mijn kaartje geregistreerd die ik naar Nederland had gestuurd. Ik had hem 16 november op de bus gedaan en die vrouw had hem gister pas binnen :$ Ach wie weet heeft mijn kaart wel een wereldreis gemaakt :D

16. sunshine07

sunshine07 Actief lid

31 jan 2009
    242
    0
    0
    Wat is een postcrossing-meeting eigenlijk? En zijn die ook in Nederland?

Joehoee! Vandaag is mijn kaartje na 30 dagen in Rusland aan gekomen! :D

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is mooi 30 dagen haha!

Die van mij naar Marcco is nog altijd niet aangekomen, en die andere 2 die zijn ook nog altijd onderweg.
    Ondertussen ook geen andere kaartjes binnen gehad verder.

18. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Hier duurt het ook laaaaaaang voordat er weer eens wat geregistreed wordt...en dan ook nog 3 dagen 0,0 post gehad (zelf geen rekeningen ;)!) is bijna ondoenlijk voor een pcer!

Een meeting is dat mensen van het poscrossingforum (ja, dat bestaat; of zoals mijn vriend zegt; "het moet niet gekker worden") afspreken om ergens bij elkaar te komen, meestal wordt er dan een grote kaartwinkel bezocht. Ben er nog nooit bijgeweest, maar lees wel mee op het forum: Postcrossing Official Forum - Nederlands - Powered by XMB

19. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Op dat forum zag ik een oproepje om ook kaarten te sturen aan zieke kindjes. Is hele mooie gedachte! Zal het stukje even copieren:

Hello dear postcrossers,

Did you know that you can put a smile on a sick child's face by sending them a postcard. There are two websites where you can find the story of each child and their adress. Be careful, when you send a card, don't mention their ilness (they don't need to be reminded about it with the card)or dont put words like 'get well soon'. Just a neutral nice message will do.

http://www.postpals.co.uk
    http://www.sendkidstheworld.com

You can send them a nice card, maybe a card for their birthday, christmas card or even a gift.

Spread the world and thanks to you all in advance!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag weer een kaartje gekregen uit filand. ook weer kaartjes op de post gedaan. dus ben benieuwd wanneer die aankomen.

Deel Deze Pagina