Ja dat is niet normaal he Mama van Simone, die lopen de hele dag naar de brievenpus, heb nog steeds geen juist kaartje gevonden, weer zit tegen en vandaag een koortsachtig meisje van de prikjes.
mijn kaarten zijn nog niet ontvangen! dan kan ik ook nog niet ontvangen...ik zit met smart te wachten
Jaaaaah een van mijn kaartjes, had er 2 verstuurd is vandaag geregistreerd!! Was er gelukkig eentje gewoon in Nederland, dus ik kan vanaf nu ook kaartjes gaan ontvangen... Wel netjes dat je dan ook gewoon een mailtje krijgt.. Nu nog zien hoelang mijn kaart naar Rusland nog onderweg is.. Vanmiddag een pakketje van die postcrossing zegels gehaald. Kan ik voorlopig vooruit.. Aangezien ik hier heb moeten beloven dat ik max 2 kaarten per maand ga versturen, om het betaalbaar te houden..
Bij mij is er nu 1 geregistreerd en ik heb er dus nog maar 1 geschreven, ik zit dus op 6 verstuurd. Wat het geld betreft bepaal ik het gelukkig zelf, huwelijkse voorwaarden he
heb me ook aangemeld, had er nog nooit van gehoord. werd nieuwschierig door dit topic. maar ik ga er volgend jaar mee beginnen en zal er ongeveer maar 1 a 2 per maand sturen denk ik. weet niet hoeveel t kost? hebben t helaas niet zo breed nu.
Het kost alleen een kaartje en een postzegel. De site is gratis. Dus je kan het zo duur maken als je zelf wilt.
ik heb het ook een tijdje gedaan, profiel staat nu op inactive, maar denk dat ik weereens een kaartje ga sturen vanmiddag even kaartjes halen denk ik, postzegels heb ik nog liggen.
hallo dames ik ga voor het eerst kaartjes versturen naar china rusland malaysia usa en polen ben benieuw
Wat leuk Vriendinnen van mij zijn ook heel fanatiek met postcrossing.. Eentje daarvan heeft ook een eigen webwinkel al een tijd met allerlei kaarten en nu heeft ze een speciale postcrossingkaart laten maken voor in haar collectie.. Ik ga ook maar beginnen..