4 kaarten van mij zijn al 17 dagen onderweg... - chine - belarus - canada - rusland de kaart voor de usa was binnen 12 dagen geariveerd
Mijn kaart naar Rusland is nu 17 dagen onderweg. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voor ie binnen is. En wanneer ik mijn eerste kaart ga ontvangen, aangezien mijn 2e kaartje alwel geregisteerd is.
Oh wat leuk!! nou ik doe sinds kort ook aan postcrossing. Leuk voor de kinderen leren ze wat van verschillende landen enzo....(oke ik geef toe, ik vind het zelf veel te leuk) Ik doe het nog niet zo lang, nu zeven kaarten ontvangen en verstuurd. Vandaag net weer wat kaartjes gehaald. Ik moet nog een tekst in mijn profiel zetten, maar daar zie ik nog wat tegenop. Mijn engels is niet iets om trots op te zijn namelijk Maar met schrijven doe ik echt mijn best, hoop maar dat het goed overkomt
Ik heb inmiddels 2 kaartjes geregistreerd zien worden (Nederland en USA) en ook al 2 ontvangen. 1 uit Nederland en 1 uit Japan! Leuk hoor! Vandaag ook ontdekt dat je je kaartjes kan uploaden, voor op je wall. Dat had mijn Japanse afzender dus al gedaan, heel grappig om de kaart die je net hebt gekregen ook online te zien. Ik ga vanaf nu mijn kaarten ook maar inscannen voor ik ze opstuur
Leuk!!! Ik ben 2 weken gelden begonnen en heb nu 7 kaarten verstuurt en daar van zijn er 2 aangekomen in NL en Frankrijk.. Onderweg nog naar: nederland, rusland, ukraine, usa, taiwan Altijd spannend.. Zelf woon ik in azie dus misschien krijg ik wel een leuke kaart van iemand van zp haahah Schrijven jullie eigenlijk jullie eigen adres op de kaartjes die je verstuurt? Doen jullie nog extra dingetjes bij de kaarten? Happy postcrossing!
Hier ook een beginneling Ik heb er inmiddels 7 verstuurd, 2 zijn er geregistreerd 1 in USA (13 dagen) en duitsland (14 dagen). Brazilie, rusland, taiwan zijn nu 14 dagen onderweg en vandaag 2 verstuurd naar litouwen en belarus (waar het ook mag zijn). Vandaag de eerste mogen ontvangen, een leuke verhuiskaart met een muis en olifant (zou wel heel grappig zijn als er nu iemand zegt hey die is van mij hihi) Ben heel erg benieuwd wanneer de anderen aankomen
Ik was vandaag in kasteel de Haar, en daar waren ook leuke kaartjes, dus ik heb er weer 5 bij om te versturen. Nu wachten tot er weer wat geregistreerd wordt zodat ik er meer kan versturen haha!
vannacht is mijn kaart in canada geariveerd! even kijken of ik vandaag nog bij het postkantoor kom anders vraag ik mijn kaart pas maandag aan...is ook wel weer spannend waar ik m naar toe mag sturen
Ik mag er weer 1 naar brazil sturen.. Ik kan eigenlijk nu al niet wachten op de kaartjes die wij binnen krijgen... Spannend!
Hahah ja zeker verslavend, ik hoop elkedag dat ik een mailtje krijg dat me kaartje(s) is aan gekomen... En dus weer een nieuw kan versturen.. Onze dochter gaat met veel plezier elke keer naar de brievenbus om de kaart op de bus te doen..
Bij ons is het over 40 min al 2012, bijdeze wil ik jullie veel postcrossing plezier wensen in 2012 en dat we maar veel kaartjes mogen sturen en ontvangen!
ik heb nu 5 kaartjes klaar liggen ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren XD zoals al eerder gemeld polen usa malaysia china rusland behoorlijk wat kilometertjes