gisteren is er een kaart in usa aangekomen en vandaag in duitsland! ik mag er weer 2 versturen @limegreen...ik koop mijn kaarten bij een souvenierswinkeltje en daar kosten de kaarten 0,45 cent. of bij de sintjan...kerk...en daar kosten de kaarten 0,50 cent.
Geweldig french, het is wel erg verslavend he... elke keer naar de brievenbus rennen en kijken of er iets inzit Helaas hier alleen nog maar 2 kaarten uit Nederland, maar goed we wachten af waar de andere 2 (die ik moet krijgen) vandaan komen. Heb er nu 9 verstuurd dus 4 onderweg, waarvan ik er al 2 heb gehad @limegreen het hangt ervan af wat diegene voor kaart vraagt. Binnenkort zal het een stukje minder worden aangezien ik mijn eigen webshop aan het opzetten ben met kaarten. Wie interesse heeft kan mij PB'en, zodra hij klaar is zal ik hem verspreiden
het is zeker verslavend! ik heb er nu 2 ontvangen en er zijn er weer 2 geregistreerd...dus kan ik er weer 2 verwachten ik heb nu weer 2 kaarten verstuurd...usa en finland!
Hier tot nu toe ook kaartjes van 50 cent... Ik kijk elke ochtend in me mail vol spanning of er al een kaart aangekomen is en of er dus weer 1 mag versturen... En nog steeds vol spanning aan het wachten op mijn eerste kaartje... @ marjolente, is je website met kaartjes verkoop of versturen via jou site?
Hi, meld me ook even hier, leuk leuk! Doe het ook voor mijn dochtertje en heb dierenkaarten gevraagd, leek me wel leuk! Zijn er nu 5 nog onderweg (nog maar 1 aangekomen) en 1 ontvangen... ;-( die 5 zijn al wel lang onderweg trouwens 13-17 dagen ofzo, waarvan ook 1 naar Duitsland?! Hoop niet dat het bij de post is kwijtgeraakt door de kerstdrukte, zou beetje jammer zijn. Kan er al wel meer versturen maar wil eigenlijk eerst wachten tot we er weer 1 krijgen. Komt dat dus pas weer als er een nieuwe geregistreerd wordt??
Oh, was trouwens enthousiast en heb iets van 150 kaarten via MP gekocht (Boomerang kaarten dus voor elk wat wils En tipje: www.gratisansichtkaarten.nl Kan je elke maand gratis kaarten bestellen, site doet het niet altijd, of ze zijn niet altijd gratis als ze al vergeven zijn voor die dag maar gewoon ff vaak kijken en dan lukt het vast wel.. Heb nu 30 kaarten van Rotterdam, allemaal oude, leek me ook wel wat voor mensen die daarom vragen.
Jij kiest het kaartje en noteert de tekst. ik zorg dat de tekst handgeschreven op de kaart komt en deze verstuurd word...
Haha, toevallig vandaag twee geregisteerd! 1 Ukraine en 1 Duitsland, jipppie, nu weer wachten op kaartjes!
Dat zou ik erg vinden als ontvanger... Duurt het alleen nog maar langer voor je iets krijgt... wat natuurlijk ook geldt voor jezelf! jij moet ook langer wachten voor je een kaartje krijgt...
Ja mijn collega had adressen aangevraagd net voor de kerstvakantie en ze doet ze pas met dit weekend op de post vanwege de drukte bij post nl.
Dan wacht je toch met adressen vragen??? Ik zou echt gek worden daarvan!!! Maargoed, vandaag mijn 3e kaart ontvangen en ja hoor, wederom uit Nederland Vergis je niet, ben er wel blij mee, maar zou het zo leuk vinden om een kaart uit australie of zo te ontvangen
Je kan toch aangeven geen kaarten uit NL te willen ontvangen (of sturen?). Vandaag gaan er weer twee weg, Duitsland en China