Postcrossing groepje!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Feddar34, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Mehhh alleen maar rekeningen :(

2. danip

danip Niet meer actief

Haha! Hier ook de laatste week same shit, different day. Alleen maar rekeningen :(

3. Arrien

Arrien Lid

26 nov 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    Hey hallo!

Hier nog een postcrosser! Zie nu dat er hier ook een clubje van is, leukleukleuk! Sluit me graag bij jullie aan!

Heb een tijdje een postcrossing-pauze gehad, maar ga er nu weer tegenaan, zo leuk om elke keer weer naar de brievenbus te mogen rennen en te kijken wat er is gekomen!;)!

Weet niet of het al ergens ter sprake is gekomen, maar gezien er best wel wat postzegelverzamelaars uit de wereld meedoen, heb ik mijn postzegels besteld via PostzegelsMetKorting.nl - postzegels goedkoper dan op het postkantoor! krijg je leuke oude nederlandse postzegels (ja, die met de guldens zijn nog geldig!) en nog met korting ook! Sommige zijn alleen té leuk om te versturen...;)

Hee, happy postcrossing iedereen!

groetjes,
    Arrien!

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wat een leuke link met postzegels ik wacht eerst eens af of ik dit zo leuk blijf vinden en dan bestel ik daar nog een keer postzegels denk ik. Maar ik begrijp dat je dan meerder postzegels erop moet plakken met een priozegel? Erg leuk zo'n club dan kan je als beginner wat tips mee pikken ;)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Handig die link. ook gewoon voor de goede bedragen 0.77 ct. binnen europa ect. Nadeel is wel dat je ze gelijk per 25 moet bestellen.

6. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Wacht maar tot je de eerste kaarten binnen krijgt.. is echt zo leuk!!!:D:D
    Maar ja,ik ben dan ook helemaal verslaafd ;)

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    zo...2 kaarten geschreven, heb gewoon een beetje erin gezet wie ik ben dat ik alleen woon met m,n dochter en 2 katten, dat dit allemaal nieuw voor me is...toen was t kaartje vol! haha:D

morgen meteen op de de bus!!

8. Sylvia1982

Van mij was er weer een kaartje aangekomen,in Estland.. mijn volgende kaartje mag naar Amerika:).. moet eerst maar even kijken of ik nog kaartjes heb;)

9. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier zijn m'n kaartjes op de bus gegaan. Nu afwachten wat ikzelf krijg :)

10. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Woehoe mijn eerste kaartje is geregistreerd!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk ! Nu wachten tot jij een kaart krijgt.
    Mijn kaartjes zijn gister verzonden en doen er 5 tot 7 dagen over dus ik moet nog even wachten.
    Ga zo nog even de primera in voor kaartjes

12. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland

Gefeliciteerd :D

13. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik moet nog kaartjes gaan kopen :):) heb wel wat kaartjes in de kast liggen, misschien dat er wat bij zit om te versturen 8)

Ook nog ff postzeggels voor de wereld en europa halen dan ben ik er klaar voor :D dan schrijven en opsturen en geduldig wachten tot de 1e registratie :D

14. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wiehoeeeeeee, krijg net een mailtje dat het tweede kaartje is aangekomen, in Taiwan :D:D

We hebben nu herfstvakantie dus ik hoop dat na de vakantie er een leuk kaartje in de klas ligt ;)

15. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    13 jaar, als we een kaart versturen naar iemand die van planten houdt dan laat ik de kids wel een wietplant tekenen hahaha :D

16. Sylvia1982

Oh wat leuk!!!!!! Nu nog ff afwachten voor je eerste kaartje.. ben benieuwd... hoop voor je dat ie snel komt hoor!!

17. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb me ook aangemeld,kreeg een adres in wit rusland Belarus heet het.Ik moest eerst opazoekken waar het lag:)Zo leer je nog eens wat van topografie

18. Sylvia1982

Ik had nog nooit van dat land gehoord... ik dacht dat het Bulgarije was.. maar dat kon ook niet (ben blond,daardoor wss die logica)
    Tegenwoordig krijg ik veel kaarten uit en gaan er veel kaarten naar Finland.. denk dat het daar nu helemaal aan leven is ofzo

19. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Nou dat is toch echt Nederlands (hihi) :)

20. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Morgen doe ik 5 kaartjes op de post naar:
    USA
    UK
    Argentinië
    Belarus en
    Brazilië

Spannend!!!!

Heb kaartjes gekozen van mijn woonplaats en een stukje hierover opgeschreven. Mij in een regel voorgesteld en ze "happy Postcrossing" gewenst (en dat allemaal gepropt op een kaart :D). Eén iemand had zoveel wensen voor een kaart.... Nou ja ze moet maar genoegen nemen met een kaart van Kampen.
    Ik heb zelf helemaal geen wensen voor een speciale kaart. Vind het al leuk als ik een kaart terugkrijg :).
    Zetten jullie ook jullie adres op de kaart?

Deel Deze Pagina