Vandaag weer een kaartje mogen ontvangen. Eentje met een hele mooie Tijger op de voorkant. Op verzoek dus.. Uit Tjechiƫ deze keer... Erg leuk!!
Wow!! Krijg net een berichtje, mijn kaartje naar Polen is AL binnen!! Das echt snel! Had eerder bericht van Duitsland verwacht...
Woezeltje, dat is niet zo heel vreemd hoor die 5 dagen in Nederland. Ik had tegelijk 2 kaarten verstuurd 1 naar duitsland en 1 naar nederland. Die voor Duitsland was binnen dag 2 dagen al daar en Nederland heeft er 5 dagen over gedaan Maar op die naar duitsland zat een priority sticker dus misschien is het daardoor extra snel gegaan. Inmiddels is mijn "opbrengst" 6 kaarten, 3 uit nederland, 1 uit zwitserland 1 uit duitsland en een lelijke uit amerka (ja ik weet het mag een gegeven paard niet in de bek keijken), Die kaart staat dus ook achterin mijn taartje. Had ik gekregen toen ik een paar kaarten kocht bij de winkel. Nu wachten tot mijn kaarten weer geregistreerd gaan worden... *zet snel tijd vooruit* Hier nog een voorbeeld van die kaart uit USA *wijziging* Net na het posten van dit bericht komen er 3 kaarten binnen. 1 uit Duitsland, 1 uit Italie en een uit tsjechie
Mijn kaart in spanje is ontvangen na 3 dagen Maar goed mijn volgende kaart is alweer onderweg naar den Haag. heb alleen het idee dat het iemand van hier is... Ze is namelijk ongeveer even lang als mij lid Ben enorm benieuwd!!! Hier het kaartje:
vandaag is mijn kaartje in duitsland aan gekomen mijn volgende kaartje gaat naar CZECH REPUBLIC...nog nooit van gehoort!
hooplijk krijg ik ook snel een kaartje maar ik denk dat het nog lang kan duren er is nu een onderweg naar: Duitsland (vandaag op de bus gedaan) Malaysia china rusland usa en een kaartje van mij is geregistreerd ( polen)
Vandaag is mijn kaartje naar Duitsland ook aangekomen!! Nu nog afwachten hoelang die naar Rusland nog onderweg zal zijn, soms denk ik echt dat die zelf moet lopen ofzo.. haha
@Ingrid, had ik ook naar Rusland. Toen dus maar heel 'brutaal' mailtje gestuurd of ze hem al had (en anders ook wilde registereren). Is toen meteen gebeurd! Hier weer nieuwe getrokken naar Duitsland...vind het wel jammer dat je vaker naar dezelfde landen stuurt maar ja, dat zit erin...
De mijne naar Rusland is nog onderweg, ook mail gestuurd maar begreep dat ze 10 dagen holiday hadden... Dus ik moet nog even geduld hebben... *zucht*
Helaas nog steeds geen kaartjes ontvangen. 2 van mijn kaartjes zijn over, dus er liggen er nu weer twee klaar om op de post te gaan. Vandaag een aantal kaartjes besteld via internet.