ja ik heb ook postcrossing zegels ik heb er weer eentje verstuurd naar duitsland en 1 ontvangen uit finland
ik heb vandaag een map gekocht met plastic bladen er in...bij een munterhandelaar ik had gisteren een kaartje uit texas!
Oke na 40 dagen is mijn kaart EINDELIJK aan gekomen , mag ik een nieuwe sturen.... Ja je raad het al Rusland ! Ben echt niet blij mee.. Duurt weer 40 dagen ....( ik hoop op minder) Cool die mapjes waar je mooi je kaarten in kan bewaren , ik ben nu. Opzoek naar iets waar ik ze mooi in kan bewaren... Vanddag gaan we even nieuw post zegels kopen , ze hebben hier nu postzegels met een mooie draak er op , het het jaar van de draak!(chinees nieuw jaar is net geweest) Hoelang doen kaartjes in europa er over bij jullie?
OOw dan zou die van mij ook weleens binnengekomen kunnen zijn.. Eens kijken of ik vanaf mijn werk kan inloggen hier..
Leuk, ik wist niet dat er een apart topic hierover was. Ik ben sinds dit jaar ook aan het postcrossing. Wat leuk is dat zeg. Ik heb al 4 kaarten gekregen. Uit Iowa, Polen, Finland en Parijs. Die lag vanmorgen op de mat. Mijn oudste vind het helemaal geweldig, iedere dag bijna een kaart deze week. Ik heb er nu 3 liggen om verstuurd te worden. Eentje in nederland. Hebben jullie dat ook vaak of komt dat zelden voor, dat je iemand uit nederland treft.
Dat is een idee, de kaarten in de wc te hangen. Wij moeten de wc nog opknapen, ziet er niet echt meer mooi uit, kan ik in ieder geval behangen met de kaarten.
Eergister weer een kaartje uit Amerika mogen ontvangen. Eentje uit Texas om precies te zijn. Echt leuk. Mijn kaart naar RUsland is nog steeds niet binnen, en zij reargeert ook niet op mailtjes.. Dus die kaart zal wel komten te vervallen.. Mwah ik kan me er niet druk om maken.. Tis maar een kaart.
vandaag is het kaartje czech replubliek aangekomen alleen china is nog onderweg! jammer zeg dat het zolang moet duurt. heb nu 4 ontvangen en 3 zijn onder weg naar mij
Hoelang de kaart naar Europa erover doet hangt echt af van het land. Ik had pas 2 kaartjes 1tje naar Nederland en 1tje naar Duitsland. Duitsland heeft er 2 dagen over gedaan en Nederland 5 . De grootste verrassing was voor mij wel een kaartje naar amerika. die heeft er 3 dagen over gedaan Ik heb een dymo labelwriter en print daarmee de "postzegels" uit. Werkt ideaal moet ik zeggen. Een keer in de zoveel tijd even het "depot" aanvullen en dan kun je weer een boel kaarten versturen. Heerlijk! Ik hoef dus nu alleen de kou nog in om een kaart op de bus te doen en dan voeg ik vaak samen met naar mijn werk toe Ik heb gisteren een hele lieve kaart gekregen van iemand uit Kerkrade. Zo lief, zal hem vanavond even scannen en laten zien De langste kaart die ik verzonden heb heeft er 37 dagen over gedaan naar rusland. De kortste naar Nederland De langste die ik gekregen heb is vanuit China en de kortste is vanuit Nederland. Ik heb bedacht dat ik ze ook allemaal in de wc wil gaan ophangen dus vriendlief riep al, dan moet ik dus wat kurk gaan inslaan Ga ze gewoon punaiseren, das het makkelijkste vind ik
@Marjolente, dat is idd een hele lieve kaart.. Mijn 1e kaart naar Rusland is nog steeds niet aangekomen, en ik krijg van de dame in kwestie ook geen reactie op mijn mailtje met de vraag of ze hem al ontvangen had, en of ze hem dan even wil registeren. Jammer hoor.. Zondag weer 3 kaarten weggedaan, 1 naar Amerika, mijn eerste dus die naar Amerika gaat, en 2 naar Rusland.. Dat is wel een beetje jammer, maar we zullen zien hoelang die er nu overdoen!! Edit: Ik heb net gekeken, en mijn 1e kaartje naar Rusland is eindelijk geregistreerd!! Hij heeft er 52 dagen over gedaan.. Nou heb ik wel een indicatie van hoelang die andere 2 erover gaan doen..
Hey meiden, hier nog een postcrossing-fan . Ben nog niet zo heel lang lid maar toch al een paar kaarten mogen ontvangen. Ik las dat bij jullie de kaartjes richting Rusland ook aardig lang onderweg zijn. Ik heb nu 3 kaartjes naar Rusland gestuurd en 1-tje is nu al meer dan 40 dagen onderweg . Vraag me dan af of hij niet meer aan gaat komen of dat de ontvanger hem niet heeft geregistreerd. Vind het wel jammer want bij elkaar zijn er 3 naar Rusland en 1 naar Shanghai al aardig lang onderweg. En daardoor kan ik steeds maar 2 kaartjes versturen en ik wil meerrrrrr .
vandaag weer 2 kaartjes gekregen een uit belarus en een uit spanje erg mooi met een leuk verhaaltje en gister is mijn kaart die verstuurd had naar china ook aangekomen
hier is het ook aardig rustig...gisteren wel 2 kaarten verstuurd. 1 naar de usa en 1 naar polen. ik heb er een paar pbtjes uit gedaan vioor swaps maar daar heb ik nog geen reacties op gehad...