Ik heb wel mijn adres op mijn kaarten gezet,maar bij één van die 2 stond ook op het profiel dat als ik mijn adres er op zou zetten ze een kaartje terug zou sturen
ik heb vandaag nog meer kaartjes en postzegels gekocht, dan heb ik even een voorraadje! heb er helemaal zin in! heb ook al de eerste kaartjes verstuurd en ben benieuwd wanneer ze aankomen. en wanneer ik het eerste kaartje ontvang.
Wat leuk dat er al eerste kaartjes zijn aangekomen! De adressen op google opzoeken is best leuk alleen heb je soms een heel ander beeld bij een persoon en dus ook huis dan in werkelijkheid. Ik stuurde een kaart naar Canada zie daar een mooi houten huis in een bos voor me en kom ik uit bij een flatje op een industrieterrein haha net even anders
Ja op google maps het adres typen en dan kan je soms op streetview drukken dit kan niet bij alle adressen hoor! Je ziet dan op de locatie een kleine foto en daaronder streetview en daar moet je op klikken
ik heb 1 van de 5 waar een foto bij staat. De straat ziet er precies uit zoals ik mij Boston voorstel in de herfst. en grote huizen! 2 kon ik helemaal niet vinden helaas. ik onthou dit voor mijn volgende kaartjes. dan kan ik daar wat over vertellen.
Is eigenlijk ook wel een leuk idee,om ze is op te zoeken op Google.. hmm.. als ik me een keer verveel...dan kan ik er een stuk of 100 nakijken..
zo mijn eerste 5 kaarten zijn verstuurd naar Duitsland, Canada, Japan, CHina en USA. Ben benieuwd wanneer ze aankomen en wanneer ik een eerste kaartje krijg
wat schrijven jullie op de kaartjes? ik heb nu iets over mezelf en mn gezin vertelt en iets over nederland. En wat ik het leukste vindt aan nederland. Ben benieuwd wt jullie er opschrijven
Ja, je hebt wel meteen een "voorraadje", maar als de postcrossing je bevalt ben je er ook zo weer doorheen . Is wel even opletten; per 1 januari gaan de tarieven omhoog; als je nu zou bestellen krijg je nog de oude setjes....! Je krijgt trouwens heel netjes 3 mapjes; een met 80-cent zegels, een met 5 cent zegels en een met een strook "priority"zegels en een briefje waar op staat wat voor een "setje" je moet maken; je hoeft eigenlijk nog alleen maar zelf te plakken, hahaha! Andere tip; bij Turkije heb ik getwijfeld; valt dat nu in Europa of "wereld?" Vond ik deze lijst van TNT; kan je meteen zien hoe lang een kaart er ongeveer over moet doen: http://www.tntpost.nl/voorthuis/images/landenoverzicht_tcm44-246785.pdf Groetjes!
Meestal reageer ik op iets wat zie in hun profiel schrijven of vragen, of iets over de kaart die ik stuur.
shit ik heb voor rusland een wereld postzegel gebruikt ipv. een europazegel bedankt voor de link Arrien. nu gaat het tenminste goed
ik schrijf ook wat ik herkende in hun profiel of iets over de kaart waar ze speciaal om vragen zoiets. Of waarom ik de kaart gekozen heb. Ik zet er ook op met een tekeningetje wat voor weer het hier is.
wat doen jullie dan voor postzegels op de brieven naar het buitenland? en priority stickers? Die zijn toch niet nodig? dit las ik op de site van tnt: Binnen Europa heeft u niet langer de keuze tussen Priority en Standard. Alle post wordt nu als Priority aangemerkt, hoewel er geen wezenlijk verschil is tussen Priority en Standard, omdat in de meeste landen, zoals Nederland, geen Priority bestaat. Priority wordt nu als een commerciële truc gebruikt om u de indruk te geven dat uw brief zo snel mogelijk bezorgd zal gaan worden. In de praktijk bestond al jarenlang geen onderscheid tussen Priority en Standard. en hier de tarieven: Brief of kaart binnen Europa TNT tarief 2010 Gewicht in gram Euro 0 - 20 0,77 20 - 50 1,54 50 - 100 2,31 100 - 250 3,08 250 - 500 6,16 500 - 2000 9,24 Brief of kaart buiten Europa TNT tarief 2010 Gewicht in gram Euro 0 - 20 0,95 20 - 50 1,90 50 - 100 2,85 100 - 250 5,70 250 - 500 10,45 500 - 2000 19,95
Ja, je hebt europa postzegels en wereld postzegels voor landen buiten europa. Dus je hebt 1 van beiden nodig, afhankelijk van naar welk land je kaartje gaat.
ow ik heb gewone postzegels gebruikt...tot nu toe 2 kaarten daar al mee aangekomen haha Finland en Taiwan