1 keer per dag is het echt gratis. Dan staat er ook in het rood 'gratis' onder de kaarten. Je hoeft dan niet eens verzendkosten te betalen. Je kunt ze ook gewoon bestellen voor 4,50 als de actie voor die dag al klaar is, maar het is natuurlijk leuker als je dat geld in je zak kunt houden
Op de momenten dat ze gratis zijn, kost het echt helemaal niets. Op de overige momenten betaal je idd 4,50 euro.
Sorry,kan ik je niet mee helpen... ik hou de verhaaltjes zo standaard dat ik geen vertaler nodig heb.. Moet ik eigenlijk ook eens verandering in brengen
ik kan alles wel schrijven wat ik wil. Soms weet ik niet precies hoe een woord geschreven is, en dan gebruik ik Yahoo! Babel Fish - Vertaling van Teksten en Webpagina’s
Ja dat klopt Lieselot hahahaa.. staat een beetje raar Morgen gaan bij mij de 1e 5 kaartjes de deur uit en dan is het wachten op de 1e registratie 8)
Een woord vertalen doe ik ook wel via Word! Hoop dat er vandaag twee kaarten in Duitsland geregistreerd worden, kan ik ook weer versturen!
De mijne heeft nogal wat voorkeuren op haar profiel staan. - geen gratis reclame kaart, liever één met rubberen eendjes of pinquins. - graag een engelse lyrics en/of boek aanbeveling erbij. ( helaas die ken ik beide niet )
Jeetje, lastig. Ik zou gewoon een kaartje met rubberen eendjes of pinguins doen en er gewoon een tekstje opzetten wat jij leuk vindt.
Ik heb vanochtend al een aantal keren gekeken op www.gratisansichtkaarten.nl, maar er staat telkens dat de gratis kaarten er voor vandaag al uit zijn. Dat stond er gisteravond ook al, en dat kon ik nog wel begrijpen. Maar nu al allemaal op voor vandaag? Dat is toch wel apart.
Marjolein, dat komt omdat die gratis kaartjes iedere dag op een ander tijdstip in gaan. Kan dus ook pas vanavond om 20.00 uur zijn. Ik ben op postcrossing Erika85
Woehoe er zijn weer 2 kaartjes geregistreerd, maar heb zelf nog steeds niets! Misschien vandaag? Hier mijn PC link: User Sporca, from Netherlands - Postcrossing Hoop dat ie het doet!
Oh en de mensen die via iDrukker gratis kaartjes hebben kunnen bemachtigen, hoelang duurde het voordat je ze binnen had?
He kaatje, leuk profiel! mooie foto (vind je het een idee dat ik een paar van je zinnen hier goed neerzet? zodat je ze kunt overnemen in je profiel? omdat ik dacht dat je hier neergezet hebt dat je Engels iets minder is?) Ik wil je hiermee niet beledigen hoor!
Ik ben Lieselot1984. Ik heb even snel snel een profiel gemaakt. ik ga hem veranderen + nog bijschrijven welke kaartjes ik leuk vind als ik wat meer pc ervaring heb.