werklui in de tuin en ik vakantie

Discussion in 'De lounge' started by ikke1981, Apr 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Bah, ik baal even gewoon verschrikkelijk.
    Tijden geleden had ik lekker een weekje vrij gepland, geen kind en geen man in huis, lekker mn eigen ding doen.
    Ik keek er al helmaal naar uit, totdat ik hoorde dat de weklui zouden beginnen aan de woningen voor renovatie.

Aan de ene kant natuurlijk blij dat het eindelijk eens werd gedaan, maar aan de andere kant, precies in mijn vrij week.

Ik voel me niet op mn gemak, ik kan niet naar de schuur lopen wanneer ik wil, want daar staat mn wasmachiene en droger, en ik heb al Quinn zn beddengoed (kussen en dekbed, ect.) in de was gegooit (ivm zijn longentjes moet dat regelmatig)

Mn huis is 2 weken een zooi, met stof zand en dat soort dingen, de tuin is een grote bende, ook al ruimen ze het op, hun materialen blijven natuurlijk staan en de stijgers enzo natuurlijk ook.
    Mn ramen zien er werkelijk niet uit.

Pff en dit is pas dag 1, nog tot maandag te gaan.........

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    pff balen zeg!
    Jammer dat je dat soort dingen neit zelf kan plannen, ik neem aan dat je een huis huurt?

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,857
    113
    Dat is inderdaad balen, vooral nu het zulk lekker weer is. En je voelt je gewoon nooit zo op je gemak met van die vreemden om je heen. Kunnen zij ook niet helpen, maar dat gevoel heb je gewoon.

Ik ga ook even klagen, ik kan niet naar buiten omdat de buren sinds een maand of 3 een hondje hebben en het beest niet goed opvoeden, hij blaft dus aan 1 stuk door, zodra ik ook maar 1 stap de tuin in zet. Nu liggen de kinderen te slapen en blijf ik maar binnen, want anders blaft hij ze weer wakker. De maat is wel vol hoor, mijn man gaat er vanavond naartoe om er wat van te zeggen.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nee ik heb een koopwoning, maar we hadden achterstallig onderhoud, de vorige vve die maakte er een verschrikkelijke zooi van die hebben we eruit geschopt.
    Dus eindelijk word alles nu gemaakt. Dus we waren allang blij dat het werd gedaan.

Ik kan zelfs mn ramen niet open doen, bah........

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Jo, ohw dat is ook zo irritant ja!
    Hopelijk komen jullie er uit met de buren

6. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier hetzelfde.. kregen een tijd terug een brief dat ze eindelijk gaan renoveren omdat het financiele plaatje helemaal rond is (schilderen, nieuwe lift.. we zullen een tijdje zonder lift zitten, nieuwe ramen, kozijnen etc) maar dat allemaal in de periode dat ik moet bevallen.. pff

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ohwww dat is helemaal erg!!

Share This Page