Wat zou jij goedkoper willen kunnen kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door jonibra, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik hoop dat jullie me mischien een beetje op weg kunnen helpen;)
    Het zit zo:
    Mn vriend heeft een eigen bedrijf en eigenlijk hoef ik niet te werken, maar hoe stom het mischien ook klinkt ik wil toch iets doen.
    Het liefst wel vanuit huis omdat ik er graag zelf voor mn kids ben.
    Nu kwam het afgelopen weekend met mn vriend te praat over inkoop en verkoop prijzen en zo kwam ik op het idee dat het mischien wel leuk is om een webshop te beginnen met artikelen voor een leuke prijs.
    Ik hoef er echt niet rijk van te worden ofzo... een extra'tje is natuurlijk altijd leuk en het moet ook geen geld gaan kosten maar als je het verschil in die prijzen hoord is het echt heel goed mogelijk om een heel stuk onder de gewone winkel prijzen te gaan zitten.
    Nu vraag ik me alleen af:

zou jij dingen kopen bij een webwinkel waar alles goedkoper is als deze winkel gewoon alle keurmerken heeft en kvknr etc?

Wat voor artikelen zou jij graag goedkoper willen kopen?

Ik heb hier al een keer gelezen dat iemand goedkopere baby/kinder artikelen verkocht en dat dat dus niet liep dus hoewel dat me het meeste intereseerd moet ik dat denk ik toch maar van mn lijstje schrappen;)

Liefs Deb

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Op dit moment leuke en goedkope tuinspullen, een gecombineerde site met kinderspeelgoed en tuinmeubelen (tafel stoelen etc).

Ik koop overigens ontzettend veel in webshops, maar vind het altijd irritant dat niet alles in 1 is en ik dan dubbele of driedubbele verzendkosten moet betalen.

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Voornamelijk electronica en witgoed!!!

Dus tv dvdspelers wasmachines drogers ovens magnetrons telefoons..

En schoenen voor iemand met een moeilijke maat:p

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    make-up, verzorgingsartikelen en kleding.

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Toch wel kinderkleding eigenlijk...
    O en haarverzorgings producten..bij de kapper betaal je best veel maar je zou misschien kappers merken via een webshop kunnen verkopen..

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Luiers en babyvoeding zou wel een hoop geld besparen haha :D
    Verder kleding, dan zou ik me hélémaal gek shoppen!
    Ohja de huizenmarkt, kunnen we snel groter wonen.
    Ehm.. de benzine want dat is zo belachelijk duur!
    Ziekenfonds.. ook al zo duur!

Nou ja.. ik kan zo uren doorgaan dus van mij mag álles goedkoper.. :)

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wasmiddel, ik vind dat best duur
    Scheermesjes ook aan de prijs

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

toen ik de titel las wat zou jij goedkoper willen kopen? dacht ik gelijk alles.... hahaha.

maar ik ben ook voor de scheermesjes, kinderkleding, eigen kleding, speelgoed

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    scheermesjes en verzorgingsproducten zijn vaak in de aanbieding bij drogisterij.net

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    als je een webwinkel begint begin er dan 1 met babyspullen ;) en vooral eten en vooral zonder toegevoegde troep. ik koop graag via internet omdat ik niet goed kan zien en de winkels voor mij druk en onoverzichterlijk zijn en de stad net zo. als je in de winkel iets specifieks wil hebben is het er ook nooit. en je meot het met potjes voeding bijv. doen met de smaken die voorhanden zijn. ik zoek al maanden naar een webwinkel die etenswaren voor baby's verkoopt. alebert hein enzo brengen hier niet aan huis dat heb ik allemaal al geprobeerd.
    laatst heb ik babydoekjes en bepanthen creme gekocht en dan betaal je voor een grote tube zo ruim 4 euro minder als in de winkel. als ik dat nu ook eens kon doen met melk en babyvoeding en luiers dan scheeld me dat een hoop lopen ( ik moet alles lopend doen) en een hoop zoeken en een hoop gedoe.

11. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat zou ik goedkoper willen.....alles. ik wil graag weer de prijzen van het gulden tijdperk en ook de gulden terug trouwens.

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou dan gaan voor hele hippe en bij de tijdse positiekleding... dat is echt zo oubollig allemaal dat je van ellende dan maar een maatje groter koopt op de dames afdeling... leukse setjes bij elkaar zoeken voor een mooie prijs...

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik zou natuurlijk alles wel goedkoper willen, maar ik meot zeggen dat ik goedkope spullen op webwinkels echt niet vertrouw.
    Ik wil dan minstens de dingen kunnen voelen.
    En de echte dure merken mag je ook niet zomaar goedkoper aanbieden, dus dat lijkt me geen optie.

Deel Deze Pagina