Goedemorgen allemaal, Toen ik net 6 weken zwanger was geloofde ik dat er niet zoveel zou veranderen. Er stond zelfs ergens dat een miskraam kan komen doordat je valt... Ik heb er toen nog met mijn moeder over gelachen, jee ik val nooit dus waarom dan wel.... Gister ging ik naar het diplomazwemmen van een neefje van mij trots als zijn tante ging ik naar binnen. Even naar beneden ja ik zie de treetjes... Oke daar lag ik op mijn rug op de zwembadvloed voor een 50 verschrikte mensen. Mijn schoonzus kwam verschrikt naar me toe want die had gezien dat ik onderuit zien gaan. "gaat het"? booskijkend naar de mensen om me heen want niemand raapte me op natuurlijk. "ja gaat allemaal goed". Wat er nou gebeurd is weet ik niet want het ene moment sta ik op de trap en het andere moment lig ik op mijn rug. Ben op mijn knie terecht gekomen en op mijn hand dus mijn buik is niet geraakt gelukkig. Een betere binnenvaller kun je je toch niet bedenken. Mijn knie doet nu heel erg pijn en is bond en blauw maar voor de rest kan ik niks anders opmerken dat er iets mis is met mijn kindje. GELUKKIG! Dus mijn tip van de dag dames, uitkijken waar je loopt en waar je bent. Groetjes nance
Gelukkig dat alles goed is gegaan. Maar volgens mij hoort dit verhaal in een ander topic en niet bij voorstellen.
welkom, ik ken het... ik liep hoogzwanger door een pakeergarage en het waserg GLAD.. maar toch ging ik met wat vergrote passen lopen. daar lag ik dan in op mijn rug..
nou ik er zo over nadenk denk ik dat ik ff een sec weg ben geweest. het was nl in een warm zwembad. valt wel mee die nachtmerrie zolang je maar niet op je buik valt. ik heb alleen een pijnlijke knie en een geschaafde hand. ik heb het nl niet zo ervaren de rest wel trouwens.
Pff ik ken het! Van de week van de laatste 3(!) treden van de trap gedonderd! Je had me moeten zien, ik lag gestrekt op mn rug, mn ene arm om de leuning, mn benen 10 kilometer uit elkaar, mn andere hand op de trap! Hoe benouwd je het dan krijgt, is niet normaal! Gelukkig niks ergs aan de hand, al had ik het gevoel alsof mn arm uit de kom was, en mn ring mn vinger doorzaagd had haha!
ik had het ook was ong. 30 weken zwanger, mijn man en ik waren met mijn moeder en diens man gaan wokken. ik dacht doe je je sjiek aan, een jurk met laarzen met hoge hakken. dacht dat ik er wel fatsoendelijk op kon lopen het ging ook heel lang goed. op een gegeven moment stond ik op van tafel om nog wat te halen gleed ik uit viel ik bijna naar achter, gelukkig liep net mijn man achter me die me kon opvangen anders was ik echt wel op mijn snuit gegaan. echt een blunder,daarna de rest van de zwangerschap geen hoge hakken meer aangedaan.
Hoi allemaal, Nou ik ben eruit hoor. Ik ben helemaal niet uitgegleden maar flauw gevallen schijnt. Ik heb nl niet gevoelt dat ik gevallen ben en ik heb ook niet geweten dat een man mij heeft opgevangen. Ik dacht nl dat iedereen me had laten liggen. Heb eens met mijn schoonzus gesproken en die had dat allemaal zien gebeuren. Ik heb dat echt niet meegekregen heel erg raar en vaag. Maar het zal wel niks zijn want ik voel me weer kip lekker. schaam me wel dat ik die man niet bedankt heb.. Groetjes Nance
poeh poeh... Wat eng zeg dat je daar geen controle over hebt gehad. Gelukkig is er niks met het kindje! Toch maar niet meer doen [-X
Neee ben niet van plan om dit als wekelijkse activiteit terug te laten komen. Heb wel wat beters te doen. Het was niet heel eng hoor maar het is gewoon vaag dat je gewoon een paar seconde kwijt bent. en ik geloof ne dat er wat met mijn kleinjte is want ik heb verder geen klachten geen bloedingen ofzo. maar ik blijf er nog steeds bij ik wacht eerst tot 13 dec. dan hebben we de eerste echo. en dat blijft heel spannend. Groetjes Nancy