Hoi, Ben al een tijdje op zoek naar een soort kruidenrekje wat ik in een lade kan leggen zodat je je eigen kruidenpotjes erin kunt zetten. Ik vind eentje wel aardig van de Xenos maar daar zitten al 9 potjes in en ik wil gewoon die van de supermarkt erin kunnen zetten en nog geen idee of dat past. Wie heeft het leuk opgelost? Of een soort bak met verdelingen of zo. Gebruik nu een laag mandje met daarin alles schots en scheef, maar moet toch ook anders kunnen lijkt me.
ik lees mee. Mijn moeder heeft zo'n ding maar komt echt uit het jaar 0 en ze weet niet meer waar ze die vandaan heeft. Wil er echt 1 met wel een stuk of 4 verdiepingen.
Die had ik inderdaad ook al bekeken, maar snap m niet helemaal eigenlijk. Heeft iemand m in gebruik? En zo ja, mag ik dan es een foto zien met de potjes erop?
Gelukkig dat er nog meer zijn, ik zat de foto te bekijken en dacht echt....oke?? Ik ben ook op zoek maar kan het nergens vinden, ook niet bij Ikea. Als ik deze had gezien, wat ik niet heb, dan had ik hem ook niet meegenomen denk, om bovenstaande reden
Ik heb gewoon zo'n rekje van Ikea in de la staan. Passen ze redelijk netjes in. Deze: BYGEL Draadmandje - IKEA
idd ikea... Wij hebben em in de keuken in laten bouwen in het ondiepe kastje bovenn de afzuiging. Ideaal.
Dat hebben mijn ouders ook, echt super, maar zoek toch echt iets voor in de la.........en heb dat platte ding van ikea nog es gegoogled, en inderdaad plat leggen is de bedoeling........hmm kweet t nog niet