WAUW....heeft onze meid nu van die grote voeten....is ons meisje de enige of is dit herkenbaar!? Okay 1 voet maat 27 en andere voet maat 28
mijn dochters hebben allebei ook grote voeten... mijn oudste word eind april 3 jaar en heeft schoenmaat 26.. mijn jongste word in augustus 2 en heeft maat 23.... maar ze zijn beide ook erg lang dus in verhouding staat het wel goed zeg maar...
Mijn zoontje is nog niet eens een peuter (net 1,5), maar heeft al schoenmaat 24. Dus hier ook een kind dat op grote voet leeft .
Mijn zoon is 3 jaar en 4 maanden, ca. 107 cm en heeft voor de zomer maat 27 (aangemeten). Geen grote voeten verhoudingsgewijs. Maar pa en ma ook niet. Ik ben zelf 180 cm en heb 39, mijn man is 192 cm en heeft 42...
Mijn zoon had met 2 jaar en 5 maanden maat 27...maar ach ik heb nou eenmaal ook flinke voeten Mijn dochter is trouwens 10 jaar en die heeft ook al schoenmaat 38
daar zitten wel grote stappers tussen haha wat grappig, misschien dat het een periode is waar de voeten ineens snel groeien en ze daarna ineens de hoogte ingaan bijv. De mijne is deze maand 4jaar en heeft 25/26 schoenmaat (jongen)
Hier ook een ventje met grote voeten.. Maat 26 nu (hij is twee jaar en vier maanden). Gelukkig is het wel in verhouding met zijn lengte (ongeveer een meter nu)
Mijn dochter heeft in dr winterlaarsjes mt 24 (vanaf ~21mnd dus). Schoenen had ze 23, maar laarzen kreeg ze anders echt niet aan (hoge wreef). Dus ben erg benieuwd of ze nu voor de zomer al naar 25 moet.. (qua kleding draagt ze overigens al bijna een jaar 86/92 )
Hier ook grote voeten. Nu heeft ze maat 29 en is bijna 3.5. Geloof wel dat ze deze winter niet gegroeid zijn, want daar zit ze al tijdje op.
De oudste hier heeft ook grote voeten. Hij heeft nu maat 27, maar is ook 106 cm lang en weegt 18 kilo. In verhouding dus prima.
Wat een verschillen he?! Fenne is net 3 jaar en heeft nu maat 25/26... ze is 100 cm en draagt dus maat 104
Ja hier ook maat 27/28. Vorig jaar september moest ik nog net nieuwe zomerschoenen kopen in maat 27 en die past ze nu nog, maar maat 28 zou ook mogen. Ik hoop maar dat die groeispurt in de voeten nog even uitblijft
Mijn oudste dochter wordt over twee maanden vijf en heeft schoenmaat 26. Maar dat is verder ook een opdondertje hoor.