Hoop dat jullie me kunnen helpen.. Ik denk dat ik zwanger ben. Ik heb gespannen pijnlijke borsten, voel me snel opgefokt en heb enorme vreetbuien. Maar t ergste komt nu, ik weet niet van wie!! Aub geen negatieve speeches, het is een lang verhaal, geen excuus maar wel een vervelende situatie nu. Komt er op neer dat ik zaterdag op zondag nacht sex heb gehad met jongen 1. Zondag sex gehad met jongen 2. Vier dagen hierna heb ik mijn eisprong gehad op woensdag nacht/donderdag ochtend. De ovulatietest was heel hard positief woensdag middag. Komt er dus op neer dat de ene 3 dagen ervoor was en de andere 4 dagen ervoor. Wat denken jullie? Is het van jongen 2? Of kan het ook van de eerste zijn?
zie eerst eens te zien of je echt zwanger ben dat kan alleen een test uitwijzen op de dag dat je ongesteld moet worden
ehh ja.. tsja.. kan van beidde zijn... dna test doen.. Maar al je klachten kunnen ook van een nadere menstruatie komen! Zou eerst testen voordat je je druk maakt. en als je met ovulatietesten bezig bent en 2 vriendjes!?! sterkte!!
Ik denk dat het van allebei de jongens kan zijn, aangezien je heel kort op elkaar seks met ze hebt gehad. Hoeveel DPO ben je? En waarom heb je gebruik gemaakt van ovulatietesten? Sterkte.
mag ik trouwens vragen waarom je ovulatie testen doet als je met verschillende jongens naar bed gaat en niet zwanger wilt worden. want als je een ovulatie test doet weet je toch dat je vruchtbaar bent
Ik denk dat je eerst een zwangerschapstest moet doen en als blijkt dat je zwanger bent praten met het Fiom over hoe verder, of je het wil houden etc. Als je het wil houden kan je op gegeven moment een paterniteitstest laten doen, maar die is niet zonder risico. Bovendien moet je de vaders inlichten, ten minste 1 Vd twee om het onderzoek te kunnen doen. Beter is het onderzoek te doen na de geboorte althans dan ia het zonder risico... Eerst testen dan pas verder denken.
Nou eerst maar eens afwachten of je echt zwanger bent lijkt me. En tsja zo wel dan kan alleen een dna test je zekerheid geven. Overigens vraag ik me wel af waarom je dit doet? Je weet dat je eisprong eraan komt en vrijt onveilig met verschillende mannen???? Ben benieuwd wat zij ervan vinden als blijkt dat je zwanger bent en niet weet van wie Ik wens je in iedergeval veel succes toe!
Eerst maar eens een zwangerschapstest doen. Als die positief is zou ik mij druk gaan maken over de vader. Klachten zeggen niets over een zwangerschap. Je lichaam kan je aardig voor de gek houden
Überhaupt vraag ik mij af als je verschillende bedpartners heb waarom je het onveilig doet gezien de kans op ziektes
Ik zal een kleine toelichting doen op het hoe en waarom. Heb afgelopen jaar lange tijd geprobeerd zwanger te worden van mijn vriend, wat uiteindelijk gelukt is, maar geresulteerd is in een miskraam. Na veel ruzie verdriet en depressiviteit is de relatie stuk gegaan. Hierna heb ik me afgereageerd op verschillende manieren. Ik heb die hele week ovulatie testen gedaan, op die dag in het weekend was het volledig negatief. Omdat het bij mij normaal een lange aanloop heeft op positieviteit in die test, dacht ik dat het onmogelijk ging zijn. Toen de test woensdag ineens keihard positief was ging ik ineens twijfelen of het toch niet kan...? Maar zo ja, van wie dan? Is 4 dagen niet te lang voor zaad? Of kan het ook van die eerste zijn?
Hè, wat naar voor je wat er allemaal is gebeurd! Zaad kan maximaal 4 dagen in je lichaam leven, dus de kans is er inderdaad dat, als je zwanger bent, het kindje van allebei de jongens kan zijn. Ik zou gewoon een test doen om te kijken of je wel echt zwanger bent.
Heel vervelend wat je hebt meegemaakt. Maar ik snap het niet. Waarom de ovulatietesten als je relatie al is stukgelopen? Een soort van vrijkaart om onveilig te feesten het weekend?
Nee, ik probeer er gewoon voor mezelf achter te komen elke maand of ik na de miskraam een beetje een reguliere eisprong heb elke maand... dat heeft verder niks met die 2 mannen te maken..
Wat vervelend allemaal. Maar condooms waren wel handig geweest, maar daar is het nu te laat voor. Wacht even af tot 14 dagen na je eisprong dan weet je het zeker. Je kunt er juist nu teveel op gefocust zijn en van alles voelen. Succes de komende tijd!
Maar onveilige sex, geen voorbehoedsmiddelen gebruiken, dan weet je dat je altijd zwanger kunt worden of iets op kunt lopen! En dan ook nog met verschillende bedpartners. Uiteraard je eigen keus, het is jouw leven maar ben je wel zwanger dan is het niet alleen maar jouw leven!! Ook die van een van die mannen en van je toekomstige kindje!! Nou ja goed, jouw leven nogmaals, dus ik wens je oprecht veel succes!!
Als je nu symptomen hebt, zal het van de eisprong komen. Je kan nu nog geen zwangerschapssymptomen hebben, aangezien gisteren de ovutest positief was, en je ei 24-48 uur later springt. Dus ik zeg eisprong. Over 2 weken even testen. Succes!
Als je woensdagmiddag een posi ovu had dan ga ik er vanuit dat je donderdag of zelfs vrijdag je eisprong pas. De kans dat je zwanger bent is hiermee wel heel klein geworden. Ik weet niet hoelang geleden je deze ovulatie test hebt gedaan (was dat gisteren pas?)