Postief, negatief, weer positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mae26, 19 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mae26

    mae26 Actief lid

    25 nov 2014
    159
    4
    18
    Nog even een update; gisteren een test gedaan van predictor; negatief.
    De twee waren dus allebei echt vals positief helaas.
    Nog steeds niet ongesteld, als ik een cyclus heb overgeslagen betekent dat wel dat ik dan nu een eisprong zou kunnen hebben en over 2 weken NOD? Of heeft het überhaupt geen zin deze maand en moet ik eerst wachten tot ik mijn menstruatie heb?
     
  2. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Alles kan, maar het is wel lastig om je eisprong te vinden in zo'n lange cyclus. Je zou eventueel met ovulatietests aan de slag kunnen, maar als je al na je eisprong zit is dat weggegooid geld.
    Heb je ooit je temperatuur bijgehouden? Want dan zou je nu wel kunnen nagaan of je voor of na je eisprong zit.
     
  3. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Heel lastig inschatten wanneer je in deze cyclus je ei hebt (gehad).
     
  4. mae26

    mae26 Actief lid

    25 nov 2014
    159
    4
    18
    Even een update, nog steeds niet ongesteld, en sinds gisteravond komt er echt melk uit beide borsten. Borsten voelen ook heel anders aan. Ben bang dat er iets met mijn hypofyse is, al zou dat de eerste knaltest niet verklaren. Vond die wel echt te duidelijk voor een vals positief, of zijn er zulke duidelijke vals positieve testen?

    Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, krijg ik een verwijzing van de huisarts voor een echo. Ben dan 56 dagen overtijd.
     
  5. mae26

    mae26 Actief lid

    25 nov 2014
    159
    4
    18
    Correctie, 28 dagen overtijd.
     
  6. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Wat bijzonder... als er melk uit je borsten komt kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zwanger bent.....??? Ben heel benieuwd en wens je veel succes!
     
    mae26 vindt dit leuk.
  7. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh ja.... mijn prolactine gehalte is ook te hoog geweest. Onder lotgenoten hoorde ik ook verschijnselen die jij beschrijft. Ik bleek ook PCOS te hebben, dus wie weet hangt het allemaal aan elkaar. Bloedprikken op je prolactine gehalte (had idd samen met je hypofyse) en een echo zou uitkomst/ antwoord moeten bieden. Succes/sterkte!
     
    mae26 vindt dit leuk.
  8. Dalysa

    Dalysa Fanatiek lid

    29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Misschien toch eens je HA vragen voor een bloedtest. Wie weet ben je 1 van die zeldzame gevallen die geen HCG afscheid in haar urine.
     
    mae26 vindt dit leuk.
  9. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ik zou eerder om een bloedonderzoek dan een echo vragen bij je ha
     
    mae26 vindt dit leuk.
  10. mae26

    mae26 Actief lid

    25 nov 2014
    159
    4
    18

    HA had zelf een echo voorgesteld, vanwege de eerste duidelijke postieve test. Maar toen had ik nog niet deze nieuwe verschijnsel, denk dat het idd beter is om een bloedonderzoek te doen..
     
    Verw8 vindt dit leuk.
  11. mae26

    mae26 Actief lid

    25 nov 2014
    159
    4
    18
    Hebben ze je te hoge prolactine nog behandeld met medicijnen? Want bij te hoge prolactine blijft je eisprong/menstruatie uit toch?
     
  12. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
     
  13. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hi! Ja eerst nog een MRI gekregen om na te gaan of ik een tumor had op mijn hypofyse, dat was niet het geval. Toen medicatie gekregen om het prolactinegehalte te laten zakken, daarna was ik snel zwanger gelukkig.
     

Deel Deze Pagina