Alle streepjes binnen 5 min maar na opdrogen wel duidelijker geworden. Dacht dat de onderste het lichtst was maar twijfel nu. Toch nog beetje hoop houden? Of te vaag voor 12 dpo? 10,11 en 12 dpo.
Tja lastig ik zou proberen om er echt 2 dagen tussen te laten zodat je duidelijk verschil ziet. Ik vind de middelste het minst duidelijk en ik lijk de rechtse het duidelijkste te vinden. Xxx joyce
lijken iéts duidelijker te worden dus hopelijk zet dat door en heb je over een paar dagen een mooie duidelijke test! voor 12dpo kan dat best... maar zou pas juichen als hij mooi donkerder wordt, spannend dus even
Ik herken je verhaal en je testen. Ik had in juni exact hetzelfde. Nu weer recent zwanger (bijna 4 weken) en had het verhaal bij de verloskundige praktijk (bij inschrijving) uitgelegd. Die zei dat het een hele vroege miskraam was. Er is immers een streepje geweest. Hopelijk heb je binnenkort wel een knallende (en blijvend positieve) zwangerschapstest!
Ik heb precies hetzelfde gehad.... kreeg pijn aan mn eierstokken en dacht huh kan ik nu al mn ei hebben.... ovutest gedaan en die gaf bijna positief aan... Nu schijnt dat vaak te gebeuren als je of zwanger bent of zwanger bent geweest. Misschien een idee om dat te proberen dan weet je of het geen plakbeeb was of helemaal niks was