negatieve zelftest, bloedtest hcg52 wat nu?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by noukytje, Oct 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noukytje

noukytje Actief lid

Jul 29, 2012
    225
    19
    18
    Female
    limburg
    Hallo allemaal,

Sinds ik gestopt ben met de pil varieert mijn cyclus tussen de 26 en de 30 dagen. Mijn laatste menstruatie begon op 7 september. Ik ben tot hier toe nog altijd niet ongesteld.
    Gisteren morgen heb ik dan een testje gedaan (kruidvat 2 voor 5) maar dit was negatief. Vandaag moest ik bij de huisarts zijn en zij heeft dan toch voor de zekerheid bloed getrokken en ik heb net voor de uitslag mogen bellen.
    Het HCG in mijn bloed is 52, zij vond dit laag en wilde geen uitsluitsel geven of ik nu zwanger ben of niet.

Is dit nu echt zo abnormaal laag? ik weet niet goed wat denken nu.
    De huisarts zei dat ik best vrijdag nog een tesje doe en eventueel maandag opnieuw bloed prikken.

Wat denken jullie? is het echt nog te vroeg om te juichen? of is een waarde van 52 toch niet zo slecht? ik had verwacht dat ik niet zwanger zou zijn en mij daar ook op ingesteld, nu weet ik niet meer wat ik moet denken.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Hcg van 52 is zwanger (alles boven 5).

Raar dat de kv een nega uitslag gaf...maarja .. De kv deed bij mij ook amper een streep komen terwijl mijn hcg hoog was.
    Ik zou ff een ander merk test pakken ;)

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Een collega testte voor het eerst na 5,5 week positief. Testen wisselden ook dagelijks. Werden soms lichter. Bleek te maken te hebben met een van nature laag hcg. Het is inderdaad niet hoog maar is het ook niet heel prik nog. Late eisprong oid.

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Spannend zeg! Ik heb er geen verstand van, maar hoop dat je vandaag of morgen een positieve test in handen hebt!

5. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
  6. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Ik had bij mnm zoontje ook een laag Hcg (56). De arts zei dat het nog een heel prille zwangerschap was maar wel degelijk zwanger. Alleen vond hij het riskant om het echt al zwanger te noemen want heel prille zwangerschappen gaan vaak verkeerd (maar n atuurlijk nog veel vaker wel goed!). Dus het is wel degelijk zwanger maar gewoon heel pril. Ik testte ook niet positief met een thuistest. Na een weekje dan weer wel. En nu, bijna een jaar later, loopt hij hier vrolijk rond in huis :) Succes en ik zeg toch al voorzichtig gefeliciteerd!

7. noukytje

noukytje Actief lid

Jul 29, 2012
    225
    19
    18
    Female
    limburg
    Ik kon niet wachten tot morgen en net er almaar 2 testjes (eigenlijk 3 als je die ovulatietest meetelt die ik voor de lol ook deed). En wat denken jullie?

Dinsdag nog niks met die van kv en vandaag licht streepje en positieve clearblue. Morgenvroeg naar de arts bellen en kijken om opnieuw bloed te trekken denk ik.

Attached Files:

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Die zijn positief gefeliciteerd! Misschien toch later je ei waardoor lage hcg.

Maar dan hoef je nu toch niet nog een keer bloed te laten prikken? Deze testen zijn positief. Ik zou de vk of de gyn bellen voor een afspraak voor een echo

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

10. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

May 31, 2012
    1,848
    0
    0
    proficiat! geniet ervan

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Proficiat meid! Wat fijn voor je, geniet er van!

12. noukytje

noukytje Actief lid

Jul 29, 2012
    225
    19
    18
    Female
    limburg
    en vandaag de bevestiging! nieuwe bloedname deze morgen gaf een hcg van 78 we stijgen traag maar zeker :)

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Wederom gefeliciteerd!! Super leuk, geniet er van!

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd!

Share This Page