Even niet... even rust

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saskia1984, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, de komende maanden zal ik hier zelden tot niet zijn. De afgelopen ronde heb ik mezelf veel te gek gemaakt en ik maak me veel te veel zorgen. Door het lezen op het forum word ik eigenlijk alleen nog maar gekker. We hebben nu samen de beslissing genomen om even gewoon normaal te doen. Geen ovulatietesten, niet letten op mijn lichaam, NIKS! Gewoon leven zoals we leefden toen ik aan de pil was. Mocht er een baby uit voort komen, super! Maar dat is nu even niet de prioriteit.
    Hoewel ik altijd heb gezegd niet te vrijen op vruchtbare dagen omdat het moet, is er dat toch wel eens ingeslopen. Niet dat het een verplichting was, maar gewoon omdat ik voelde dat ik vruchtbaar was en daar gebruik van wilde maken :oops:
    Nu wil ik het even uit mijn hoofd zetten. We gaan thuis geen plannetjes meer maken. En we zien wel waar het schip strandt. Misschien komt het een beetje vaag over, maar zoals ik me de laatste paar rondes voel, dát wil ik niet meer! Ik wil gewoon lekker in mijn velletje zitten en leuke dingen doen met mijn ventje. Genieten, dat wil ik! En niet zo obsessief bezig zijn met een kleine.
    Veel succes lieve meiden en ik ga het geklets wel missen. Maar ik doe het voor mezelf en voor mijn omgeving!

Dikke knuffel allemaal!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Saskia,

Ik begrijp wat je bedoeldt, wij zijn nog niet zo lang bezig als jullie maar ik was er ook over na aan het denken om even te stoppen met ovu testen, alleen deze pagina is zo langzamerhand een "verslaving" geworden. Overal zie je en denk je aan baby's en dat is inderdaad niet goed. Veel succes de komende tijd en hopelijk mogen we je snel terug zien met een zwangerschapsbanner!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je meis! Het is inderdaad een verslaving aan het worden. Ik voel me daar nu helemaal niet goed meer bij. Vandaag nog even op het forum... even afscheid nemen ;)
    En dinsdag gaan we op vakantie. Even een nieuwe start en dan zien we wel of er iets moois van komt... zo niet, dan maar niet! Dan zien we daarna wel.

4. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    @Saskia
    Heeeel goed van je!

Dit gevoel had ik ook na 7 maanden proberen. We hadden besloten om iets leuks te plannen voor een paar maandjes later, zodat ik iets anders had om naar uit te kijken, dan een zwangerschap. We boekten in januari een reisje NYC voor in april.
    En juist in die periode van rust, ben ik zwanger geraakt en liep met een klein bol buikje in NYC!

Heel veel sterkte!

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ah meissie toch! Als je je zo gek laat maken moet je er idd mee stoppen.
    Ik ga hier ook minder rond hangen en ook kijken waar het schip strand.
    Zoals je gister al zei: we nemen allebei 3 maanden rust. Ik ben heel benieuwd of het werkt.
    Vertel je het me wel als het zover is?? Dikke knuffel en veel plezier met babies maken :D en vergeet vooral niet van alles te genieten ;) . Kus

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    heel herkenbaar, deze pagina is echt een verslaving haha, maar ik merk heel goed tijdens me vruchtbare periode dat het klussen gewoon anders is veel anders, er zit tog een soort moet achter...voor me mannetje ook lastig die weet dat ie dan moet.. en dan wil het niet lukken en schiete we allebij in de stress nou ja in de stress is een groot woord, maar het leuke aan het klussen gaat er dan echt af, hoe gaan jullie hier mee om?? hebben jullie tips hiervoor? jaminder er mee bezig zijn, maar goed je voelt waneer je vruchtbaar bent dusja dan ga je tog al klusse met die gedachte van het moet... snappe jullie..?

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik snap je helemaal scheetjuh! Ik kan het ook niet loslaten. Dat ga ik nu dus proberen door er helemaal niet meer mee bezig te zijn en echt nergens rekening mee te houden. Ik ga gewoon net doen alsof ik aan de pil ben ;) en me inprenten dat ik absoluut niet zwanger kan zijn, ook al voel ik vanalles.

Lieve Nonja!!! Het gaat helemaal goedkomen met ons. Binnenkort zijn wij gewoon allebei zwanger! Weet ik zeker.
    Als het zover is, stuur je me dan een PB? En als je iets anders kwijt wil natuurlijk ook! We zitten toch een beetje in hetzelfde schuitje en bijna vanaf het begin af aan. Wil dus wel op de hoogte blijven meid ;)
    Dikke knuf!

8. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Dit is echt heel herkenbaar! volgens mij hebben best veel meiden hier dit gevoel.
    De site is bij mij ook echt een verslaving en vooral tegen mijn nod aan als ik denk dat het nu wel eens echt raak zou kunnen zijn.
    Vooral rond de eisprong is het echt een moetje en natuurlijk niet meer zo natuurlijk.
    En dan natuurlijk je nod..omdat ik er zo mee bezo=ig ben is het zoo ontzettende teleurstelling elke keer :( zit gewoon te huilen op de wc op mijn werk pfff
    Het punt is bij mij alleen dat ik er niet niet mee bezig kan zijn! Wij zijn nu een jaar bezig en ineens is iedereen om me heen zwanger of zelfs al bevallen.
    Overal zie ik zwangeren en babys..
    Ik weet niet hoe ik er niet mee bezig kan zijn.
    Misschien moeten wij ook een wkndje weg ofzo

Nou succes meid!

9. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    heel goed om even voor jezelf te kiezen!
    en al heb ik er zelf geen ervaring mee, ik weet wel uit ervaringen uit de omgeving dat je de meeste kans hebt op een kleine zonder alle "gedoe"er om heen en gewoon lekker genieten
    duim voor je dat het gauw gaat lukken
    groetjes

Deel Deze Pagina