Postieve zwangerschaps test, maar paar dagen daarvoor gebloed

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Helena9, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena9

Helena9 Nieuw lid

6 nov 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Ik ben een beetje onzeker :( Eergister (woensdag) had ik een postieve zwangerschapstest van clear blue (zwanger 1/2) maar afgelopen zondagavond heb ik gebloed (helder rood) na het vrijen, het leek behoorlijk veel maar (klinkt vies) er zat natuurlijk ook wat sp..... bij sorry :(

Ik heb geen buikpijn gehad ofzo en het was de volgende dag alweer over, maar toch ben ik aan het twijvelen. Ik heb ook geen symptomen en dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook helemaal niet.
    Dit is mijn 2e zwangerschap en de 1e is helemaal prima gegaan en ik heb een mooie zoon gekregen nu inmiddels al weer 11 maanden.

kan dit de innesteling zijn of moet ik toch denken aan het andere?

Ik heb nu wel een beetje pijn in mijn onderbuik maar geen bloed

graag wacht ik op uw antwoord

Groeten Helena

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi helena,

Je baarmoedermond is op het moment tussen eisprong en innesteling al druk bezig om een goede doorbloeding te krijgen voor de innesteling. Daardoor is je baarmoedermond kwetsbaarder en kan gemeenschap een wondje doen ontstaan wat het bloedverlies geeft. Dit kan geen kwaad. Als het een miskraam zou zijn dan ga je net als een menstruatie vloeien. Blijft spannend meis!

Imke

Deel Deze Pagina