Postitieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hope01, 30 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope01

Hope01 Actief lid

15 okt 2017
    184
    64
    28
    Vrouw
    Hallo dames,
    Zouden jullie met mij mee kunnen kijken naar mijn ovulatietesten en temp kaartje?
    Heb in oktober een vroege miskraam gehad en heeft lang geduurd voordat het hcg uit mijn lichaam was. Nu eindelijk weer een nieuwe cyclus maar deze duurt erg lang.

Is mijn ovulatietest van gisteren positief of niet? Hij neemt nu namelijk weer af en zit al op dag 21.
    Mijn temp is nog niet omhoog maar misschien dan morgen?

Tempkaartje is erg schommelend terwijl ik welke zelfde tijd temp met zelfde hoeveelheid slaap. Temp voor het opstaan. Vorige keer was mijn tempkaartje ook al zo.

Bijgevoegde bestanden:

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.318
    8.819
    113
    Vrouw
    Hier zit nog geen positieve ovulatietest tussen. De teststreep moet echt even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Je cyclus kan na een mk van slag zijn.

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Je zou 29 dec eigenlijk een clear blue moeten doen. Dan wist je zeker of je een piek had. Want met sommige testen heb ik ook dat ze helemaal niet zo donker worden en met clear blue wel echt een smiley.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie nog geen positieve test.
    Stel dat hij toch de 29e positief was, dan is je eisprong uiterlijk vandaag en heb je uiterlijk morgen je eerste verhoging.
    Niet de meest ideale dag, omdat bijna heel NL later naar bed gaat vanavond en morgen uitslaapt, wat weer een valse verhoging kan geven.

5. Hope01

Hope01 Actief lid

15 okt 2017
    184
    64
    28
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor jullie reactie!
    Vandaag mijn temp 36.8 dus inderdaad nog geen eisprong gehad. Hopelijk vandaag en morgen hoge temp.
    Maar inderdaad niet ideaal en niet betrouwbaar..
    Hopelijk het weekend meer duidelijkheid dan.

Deel Deze Pagina