postitieve test? vreemd streepje? zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lijntje00, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Sinds januari gestopt met de pil. Vrij regelmatige cyclus. Nu werd ik vrijdag ongesteld. Dat dacht ik. Maar me menstruatie was anders dan anders en ook korter minder heftig etc. Gister een test gedaan en volgensmij toch echt positief. Vannochtend getest en helaas omo wit. Ik heb wel gister weer paar druppels bloed verloren maar dit was echt roze.

PhotoGrid_1404322809814.jpg

2. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Oja ik heb verder klachten zoals extreme hoofdpijn. Vermoeidheid. Misselijk en gespannen borsten en pijnlijke tepel als ik me borsten masseer komt er vocht uit

3. Anjou

Anjou Niet meer actief

Die test van de foto is helaas geen 'geldige' test. Je kan hieruit niet afleiden om hij nu positief of negatief is. Er is met het doorlopen iets niet helemaal goed gegaan.

Morgen weer een test doen. Succes

4. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

19 mrt 2014
    200
    0
    0
    Volgens mij als een test ongeldig is komt er geen 1 streep in beeld.

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ziet er uit als een vreemde indroogvlek, niet als een streepje

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik zou hem beschouwen als ongeldig. Sorry

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm sorry lijkt mij eerder een vlek dan een streepje.

8. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Bedankt voor de reacties. Ja ik lees ook verschillende berichte hierover de meeste schrijven dat een streep een streep is ongeacht de sterkte hiervan. Morgen maar clear blue gebruiken die geeft tenminste alleeen zwanger of niet zwanger aan. Spannend :(

9. Anjou

Anjou Niet meer actief

Dat klopt ook vaak wel maar dit is meer een vlek dan een streep te noemen helaas

10. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik denk dat het een positieve test is maar dat het streepje alleen iets is uitgelopen. Idd voor de zekerheid ff nog eentje doen.
    Ben benieuwd wat een nieuwe test gaat uitwijzen! Succes!:)

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Symptomen zeggen niks; hormonen kunnen daar op elk punt in de cyclus voor zorgen.

Deze test is ongeldig helaas. Snel een nieuwe doen!

12. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Morgen ochtend ga ik weer testen ik ben benieuwd. Blijft toch altijd weer afwachten of je uberhaud wel zwanger kunt worden

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie zwanger werden (na pil gebruik)

13. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Bedankt trouwens grote kans inderdaad dat hij ongeldig is. Kon in de bijsluiter en internet er niet wijzer van worden maar nu ik jullie hoor denk ik dat het indd toch een negatieve test is. Morgen doe ik er nog 1 voor de zekerheid

14. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Mijn cyclus kwam niet eens op gang na de pil; had na ruim 8 maanden nog geen bloeding gehad. Toen alle onderzoeken in het ziekenhuis, weer 2 maanden verder en nog niks. Toen helaas aan de hormonen gemoeten.

15. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Jeetje dat ik een heftig proces denk ik? Lees in uw onderschrift dat u in augustus uw kleintje verwacht. Wel fijn dat het uiteindelijk gelukt is met hormonen :)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt de test nog met water spoelen om dat vlekkerige weg te krijgen. Gewoon 4 druppels water in het druppelvak doen.

Daarna even een nieuwe foto maken en plaatsen,

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Het lijkt mij dat als je niet zwanger bent er helemaal geen streepje zou verschijnen aan de linker kant..?
    Nu staat er toch een 2e streepje, alleen wat uitgelekt.
    Of ben ik nu te simpel aan het denken?

18. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Ja dat dacht ik dus ook. Maar mijn test was dus echt ongeldig helaas. Vandaag een CB digitaal gedaan en die gaf aan "Niet zwanger" helaas. Ik merk dan toch dat het een teleurstelling is, omdat je toch stiekem hoopt als je zoon test hebt.. wel gek dat me mentruatie toch weer zo anders is. Hij was al veranderd toen ik stopte met de pil maar dit kon ik geen mensttuatie noemen. Volgende maand maar weer afwachten en we blijven duimen. Ook voor de andere die mama willen worden :)

19. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    En nog bedankt voor het meekijken :)

20. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0