Postkantoor

Discussion in 'De lounge' started by josianne, Feb 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dames ik heb een vraagje,weet niet precies wat ik moet doen.

Vrijdag is er van de tpg post langs geweest met een pakketje, was toen niet thuis.Kreeg een brief dat ik vanaf maandag middag het pakketje bij de dichtsbijzijnde postkantoor ophalen.

Maandag na werk met het briefje geweest,zegt die dame dat het pakket er niet is.Dat ik het beste de volgende dag kan komen omdat veel pakketjes dinsdag komen ipv. maandag.
    Dinsdag ben ik niet geweest, woensdag stuurde ik mijn moeder met het papiertje.....zegt die dame aan de balie dat het pakketje niet bij hun ligt...
    Ze zou even bij de andere postkantoren in de buurt bellen kijken of hij daar ligt,en mij terugbellen. Heeft ze niet gedaan. Heb een mailtje gestuurd naar de tpg met wat ik het beste kon doen hiermee,omdat het een bestelling van ebay is. Zou binnen 24 uur een reactie krijgen.......dus niet!

Weet niet wat ik nu kan doen,wil mijn pakketje gewoon :(

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Stond er geen adres op dat briefje?

3. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Zelf even andere postkantoren in de buurt bellen? Liggen er zoveel dichtbij?:)

Heb het ook wel eens meegemaakt trouwens, bleek ook bij het een na dichtbij kantoor te zijn heel vervelend! Succes;)

4. Ja er stond een adres op,ben ook daar heen geweest maar niks.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Oh wat irritant zeg. Morgen nog maar even een keer bellen (Als dat kan op zaterdag)

6. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    Werk zelf op een postagentschap, heb je op het briefje ook een tracktrace nummer staan? Zo ja dan kan je via www.tracktrace.nl opzoeken waar het pakketje nu ligt/
    Je hebt dan het tracktrace nummer nodig en je postcode.
    Succes!

7. Helaas hebben ze geen track & trace gegeven pakket komt uit london. :(

8. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    In nederland komt er door tnt altijd een 3s nummer op mits het niet door de brievenbus kan (en ook ao gefrankeerd is)
    Staat dit nummer ook niet op het afhaalbericht?
    Dir hoort de bezorger wel altijd te doen (maar wordt vaak uit laksheid niet altijd gedaan).

9. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja en met dat 3s nummer moet je het pakketje kunnen traceren....Succes

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Meiden, in Londen hebben ze geen Track & Trace service.

Josianne, als ik jou was zou ik maandagochtend even de TNT bellen meid!
    Succes!

11. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

Feb 17, 2009
    358
    22
    18
    @TruusdeMier
    Londen idd niet, maar zoals ik ik mijn eerdere berichtje ook al aangaf wordt er in nederland door tnt altijd een 3s nummer opgeplakt, mits het geen brievenbus post is!

Share This Page