Vraagje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMommyToBe30, 8 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMommyToBe30

MissMommyToBe30 Actief lid

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Dames, misschien een aparte vraag, maar een vraagje.. op het moment dat mijn vriend klaar komt, blijf ik altijd liggen... heerlijk even bijkomen.. maar vervolgens moet ik vaak erna (na het liggen) plassen en plas ik als het ware het sperma een beetje uit... is dit erg, kan het jammer genoeg niet binnenhouden.. eventueel tips die jullie hebben?

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Geeft helemaal niks! Heeft iedereen en is heel normaal, is vooral het vocht en de zaadjes die het sowieso niet gered zouden hebben. De zaadjes die kans maken, die zijn allang op weg naar je eicel. Dat je even blijft liggen is goed zo, misschien kan je eventueel een kussen onder je kont leggen maar meer hoeft niet.

3. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    dank je!
    Ik heb destijds wel aan de huisarts gevraagd over dat kussen verhaal onder je kont, zij gaf aan dat je juist lekker relaxt zonder benen omhoog of kussen onder kont moest gaan liggen. Dat kussen is echt een fabel.. echter lees ik het overal op het internet wat betreft ervaringen van dames..

4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja zou ook goed kunnen hoor haha! Wij hebben tijdje moeten insemineren door mijn vaginisme en toen las ik dat inderdaad overal, dus dacht doe het maar gewoon maar of je het wel of niet doet zal vast niet veel uitmaken inderdaad!

5. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    o wat heftig en vervelend voor jou... hopelijk is het binnenkort raak!

Orchid24 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja ik ben er bijna helemaal volledig vanaf, we kunnen inmiddels vaker wel dan niet seks hebben dus dat is fijn :D hoop het ook voor jou!

MissMommyToBe30 vindt dit leuk.
  7. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    nou, bij mij heb ik bijna altijd negatief test betreft de ovulatietesten.. ik heb het nagevraagd maar gezien de drukte op mijn werk kan ik nooit de piek te pakken krijgen. Er is toen geadviseerd om gewoon om de dag wel te vrijen zodat je wel degelijk kans maakt.. wat gebeuren dat zwanger worden!

8. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    ter aanvulling: terwijl ik degelijk een eisprong heb! Was te zien op de echo’s

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    dat is wel lastig en temperaturen dan? zijn wel strenge regels aan verbonden maar is dat misschien nog iets? ik heb pcos dus onregelmatige cyclus gelukkig werken ovulatietesten bij mij wel.. mijn eisprong is nog nooit voor de 25 dagen er geweest dus meestal na 25 dagen doen we wat vaker seks hebben. Heb je wel een beetje een regelmatige cyclus?

10. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Dat je even lekker blijft liggen als je het gezellig hebt gehad, is alleen maar goed.
    Het is absoluut niet erg dat je daarna gaat plassen en dat het sperma er weer uit komt. Alleen maar vocht en de heertjes die het helaas niet gered hebben. De rest zit gewoon de komende paar dagen binnen om op ei te wachten!

MissMommyToBe30 vindt dit leuk.
  11. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    ja ik heb zeker een regelmatige cyclus, ik probeer het nu meer los te laten door dus niet te temperaturen of testen te gebruiken.. ik probeer te zeggen: we zien wel, misschien helpt het!

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dan gewoon niet doen inderdaad!

13. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Ik hoop het :):)

14. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Hebben ze het ei zien springen? Want bij mij werd dat ook gezegd. Toch bleek na 2 jaar!!! uit bloedonderzoek dat dat dus niet gebeurde. Met behulp van hormonen kreeg ik wel een springend eitje en was 2 x direct zwanger! Mocht het dus toch blijven duren dan zou ik eens vragen of ze je hormoonwaarden nakojken. Volgens mij (maar weet niet meer zeker) werd op dag 3 van de cyclus geprikt en nog een keer eind vam de cyclus. En ik dacht dat het om progesteron ging. Maar is nu bijna anderhalf jaar geleden dus ik weet het niet meer precies...

15. MissMommyToBe30

30 dec 2019
    189
    83
    28
    Vrouw
    Ja, ze hebben het gezien, maar bij mij wordt het hormoon niet zo snel geproduceerd... althans niet zichtbaar op de testen. ik heb laatst dus op dag 41 heeeel licht positief getest, en jammergenoeg op dag 42 ongesteld geworden.. ik heb degelijk wel een eisprong, maar de hormonen worden tjaaa... pff wat een gebeuren!

Deel Deze Pagina